Vierailija

olemme tälläinen ylämäki-alamäki jne. perhe..nyt taas tuntuu,että rahat äärimmäisen tiukilla.onko muita?miehellä nyt työ-asioissa hidasteita ja nehän tuntuu,itse olen koti-äitinä,suunnittelen ensi syksyksi kouluttautumista.tms.pitäiskö ryöstää pankki,että voisi joskus maksaa kaikki rästit sun muut pois kerralla?saisi edes hetken hengähtää..tuleeko joku mukaan ryöstöretkelle? :) hih!

Kommentit (7)

Laskut vain kasautuu ja enemmän jää joka kuukausi maksamatta. Me myydään talo kesällä kun sen saa (verotuksellisistä syistä) myydä, ostetaan/rakennetaan sitten tilalle jotain halvemmalla. Joskus tekis kyllä tosiaan mieli ryöstää se pankki että pääsis hetken olla ilman stressiä siitä koska vaikka luottokortti otetaan pois tai menee joku lasku ihan oikeasti ulosottoon.

vuosi takaperin..eikä naurata ei!!!mutta toivossa on hyvä elää ja uskon mieheni löytävän keinot taas nousuun.tuo euro on ihan persauksista..kaikki maksaa ihan liikaa.kyllä nyt on pankki ryöstettävä ei auta muu ei!!kiitos kaunis..otan mieluusti mukaan teidät kaikki..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt kun väliaikaisesti taloudessanne menee huonommin, voitte hyvin omatunnoin ottaa rahaa yhteiseltä säästötililtä. Laitatte sitten taas rahaa jemmaan kun tilanne selkiytyy.

täältä tullaan. Itse olen töissä , mutta mies ei, eikä ole haluakaan. Näin alkuvuodesta kasaantuu kaikki laskut päälle ja vaikka tili tuli tänään, niin rahaa jäi 100¿ kuukauden elämiseen, eikä kaikkia laskuja ole edes maksettu!

Mihin pankkiin ajattelit suunnata ; )

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat