Vierailija

Meitä on neljä kaverusta. Kolme naimisissa ja yksi sinkku. Yhden kaveruksen mies pettää vaimoaan, eli ystävääni. Tiedän siksi, että tämä aviomies on soitellut ja ehdotellut sinkkuystävällemme sekä kehunut panojaan ympäri maata (työ vaatii matkustelemaan). Miten vois kertoa omalle ystävälle, joka tietääksemme ei tiedä tästä tilanteesta mitään ja on autuaan onnellinen liitossaan.

Heillä on myös yksi lapsi ja ovat juuri ostaneet kesällä valmistuvan osakkeen hirveään hintaan yms.

Ja nyt on siis turha kirjoitella sellaisten, jotka aloittavat: " On siinäkin ystävä!!!" . On hieman paha mennä sanomaan kun itse ei ole konkreettisesti nähnyt ja tämän petetyn naisen tuntien laittaa helposti ystävyyssuhteet poikki ja voisin kuvitella, että ei uskoisi.

Mies on kyllä yrittänyt minuakin silloin kaauuuan aikaa sitten kun olin vielä itsekin sinkku, eivätkä olleet ystäväni kanssa naimisissa.

Nimetön kirjekkö pitäisi laittaa????

Kommentit (6)

Sen sijaan uhkaatte miestä, että jos ei soittelut, kehumiset ja pettäminen lopu, herrasta julkaistaan kuva paikallislehdessä otsikolla: Petturi-aviomies.

Olen itse erehtynyt kertomaan miehen pettämisestä tämän avovaimolle ja minähän siitä lopulta kuraa sain niskaan ja syytökset valehtelusta, vaikka olin omin silmin nähnyt nämä kyseisen herran yövieraat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuinka ollakkaan mies vakuutti " syyttömyyttään" ja kaveri uskoi tietenkin miestään! Minä olin se hullu valehteleva akka... onneksi se ystävyys ei kariiutunut (miehen kans välit on edelleen viileät), mutta tästä " opin" , etten toisten asioihin kuunaan enää puutu!

Musta tosi hölmöä tuollainen ajattelu. Itse olen ollut tyhmä avovaimo jota mies petti, ja todella hienoa että on ystäviä jotka asian paljastivat. MUn mielestä todellista ystävyyttä, ei ystävä ole ihminen joka pettää/pimittää asioita!!!!!!!

Miehiä tulee ja miehiä menee, mutta tosi ystävät pysyvät!!!!!!!!!!!

Näin se on mun mielestä, ehdottomasti!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat