Seuraa 

Olisiko teillä ideoita vauvalahjaan? Haluaisin ostaa jotain erilaista, mutta silti tarpeellista, ihmiselle jolla on jo kaikkea... Jotain kivaa pienelle pojalle.

Kiitos ideoista.

Kommentit (2)

Mutta tuli mieleen, mitä itse olen antanut tutuilleni;

- lahjakortin valokuvaamo-liikkeeseen, tiedän takuuvarmasti hyvän valokuvaajan, missä kuvat onnistuvat, joten se on ollut varma valinta.

- " lattialla oleilu tyyny" , Robin Hoodista löysin kivan, ihanan pehmeän, kirahvikuvioisen ison tyynyn, minkä päällä vauva voi kölliä.

- jos tiedät, että äiti toivoisi kantoliinaa, esim lahjakortti paikalliseen kantoliinoja myyvään liikkeeseen voisi olla kiva.

Minusta oli kiva kun sai vauvalle jonkun vähä erikoisemman vaatteen, jota ei välttämättä itse olisi raskinut ostaa. Ärsytti kun pikkutytölle tuotiin niin monia mekkoja, ne kun on niin epäkäytännöllisiä. Kivat kehykset ja valokuva-albumi olivat mukavia. Anoppi oli ostanut rottinkikorin, jossa oli vauvale kylpyöljyä, rasvaa, vaippoja, huopa yms.

Paras tuli kuitenkin siskoltani, joka pääsi visiitille vasta kun vauva oli jo kuukauden. Hän toi minulle ihanat korvakorut. Sanoi ajatelleensa että vauva on varmasti saanut jo paljon lahjoja ja minäkin ansaitsen jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat