Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Väheneekö liikkeet? Onko normaalia? Entä jos vauva kiinnittynyt ja on jo " alhaalla" , tuntuuko liikkeet sillon niin hyvin...

Kommentit (8)

mut eikö tuokin liikeseuranta oo vähän niin ja näin... musta tuntuu, ett heti kun mä alan niitä liikkeitä tosissani seurata, ni vauva on ihan piruuttaan paikallaan ja kyttään niitä liikkeitä tunnista toiseen ja sit panikoin periaatteessa ihan turhaan... Mut en enää saa kuitenkaan neuvolastakaan ketään kiinni ja viikonloppu edessä...jospa sitä jotenkin selviäis viel viikonlopun yli ja kattos sit vaik maanantaina tilannetta uusiks, seuraava neuvolakin vasta keskiviikkona. Eikä turhaan viittis lähtä sairaalaankaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitos kaikille vastanneille. Toistaiseksi olen yhä odottavalla kannalla, pieniä potkuja kun satelee silloin tällöin... Tai enemmänkin ne taitavat olla muljahduksia ja pepun heilutuksia tässä vaiheessa=) Soitan kyllä sairaalalle, jos liikkeet tuntuvat loppuneen kokonaan tai muuten jotenkin epäilyttää, mutta nyt on taas olo sellainen, että kyllä pikkuisella kaikki on hyvin...

Helpointa olisi kun päättäisi syntyä, pääsisi tästä epätietoisuudesta, mutta mun tuurilla pitää meitä vielä kuukauden päivät jännityksessä...=)

Mutta nyt se potkii kuin jalkapalloilija... ota näistä selvää.

Mutta, jos et oikeasti tunne mitään liikkeitä pitkään aikaan, mene lääkäriin.

jos liikkeet vähenevät radikaalisti, ota yhteys sairaalaan. Ovat siellä sitä varten. Soita heti. Tod.näk. kaikki hyvin, mutta varmistavat asian siellä.

Kun neuvola on kiinni, silloin soitetaan sairaalaan! t.sh

reagoinut. Mulla on kaikki tytöt (3) olleet vatsassa hiljaisia, mutta kun pääsivät ulkopuoliseen elämään, oikeita ikiliikkujia.

-3-

Jouduin itse ajamaan sairaalaan ja muistan ikuisesti kuinka peloissani olin koko matkan. Olin ihan varma, että vauva on kuollut. Ultrassa kaikki oli ok, sa kysyivat sairaalassa " oliko neuvolassa joku kesälomasijainen" . Liikkeitä oli koko loppuajan vähän. TOSIN, tytöllä oli napanuora 2 krt kaulan ympärillä ja synnytys oli KAMALA kokemus, Mutta en tiedä johtuiko liikkeiden vähyys siitä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat