Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sen siitä saa, kun ei imetä - rs-viruksen! Toivottavasti mahdollisimman moni oppii tästä, miten tärkeää on täysimetys.

Kommentit (19)

Oletko tosiaan varma ap siitä, ettei rs-viruksen saaneiden joukossa ole myös täysimetettyjä lapsia? Ja altista<ako tutteliruokinta virustartunnoille? Tutkimustietoa kehiin ja linkit asiasta jakoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Missään korvikepurkin kyljessä ei lue, että lisää riskiä rs-virukseen tai ainakaan mun rinnassa ei lue, että ihmelääke rs-virukseen. " Imaise tätä, ei tarvi tautia pelätä."

Ärsyttää kaikki imetysfanaatikot. Vaikka mulla imettäminen oli helppoa, niin en silti kuvittele, että kaikilla muilla se sujuisi kuin rintamaitoa vaan. Älkää tekään.

Mutta päivän mauttomin provo -palkinto myönnetään ap:lle.

T. Äiti joka olisi imettänyt, muttei pystynyt koska lapsi syntyi pikkukeskosena. (Luovutin kyllä 3kk maitoa mutta oma lapseni ei rinnalle kerennyt kun maidontulo tyrehtyi stressin johdosta täysin.)

sairaalassa 8 päivää vuonna 2001. Muuttui sitten pullovauvaksi, koska oli sairaalassa nenämahaletkussa. Sairaalasta pääsi kotiin, kun kykeni pullosta juomaan 200ml. Astma on kanssamme yhä " jälkitautina" .

Mun kuopus, jota imetin 3vrk, ei ole koskaan sairastanut muuta kuin pari kolme korvatulehdusta.

Itse en ole imetysfanaatikko, mutta neuvolalääkäri sanoi kyllä imetyksen mukana tuoman suojan suojaavan myös osaksi rs-virukselta. Joten ap:n teksti ei ole provo.

" Kyllä kaikki voivat imettää, oletko ottanut yhteyttä asuinpaikkakuntasi imetystukihenkilöön?"

Meillä ei ainakaan edes tukihenkilö voinut asiaa auttaa. Hänkin sanoi, että vaikka antaisit pullosta, ei se tee sinusta huonompaa äitiä. Kaikki ei todellakaan vaan voi imettää, kun aina se ei onnistu!

Kuukauden verran taistellut imetyksen ylläpitämisen eteen ja onnistunpa tai en, niin p*kele jos joku tämän jälkeen tulee mulle väittämään, että kaikki voivat imettää, ja muuta diipadaapaa...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat