Vierailija

Sivut

Kommentit (150)

Mitä sillä lapulla tehdään jonka päällä oli hiukset? Poltin ne hiukset sytkärillä ja nyt sieltä paperista paljastuu taas noppien kuvia...?

Siis oon siinä Viridianissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mitä siinä luurankopelissä tehdään sillä paperinpalall, josta kuultaa läpi noppanumeroita? Entä sitten missä järjestyksessä ne lapppuset laitetaaan siihen noppakuutioon? Olen yrittänyt pähkäillä mutta ei sytytä....

Laittaa sen luuranko huoneen ohjeet mulle miten sen pääsee läpi... En viitsisi alkaa toista yötä valvoo pelin takia... Nim merk: Käsi krampissa.

- a mount to instal something eli se metallinen kantti

- motorcycle key

- steel stick

- remote controller

- morselappu

- yellow memory chip

- wrench

- purple blocks

Myös löytyi pieni metallikulma, joka meni oven viereen reikään ja moottoripyörän tavaralaatikon avain, jolla siis loota auki ja sieltä jakari. löyty myös toinen avain, joka meni seinällä olevaan rasiaan ja sen jälkeen sen oven vieressä olevan lootan saa auki. nyt en enää sit pääse etiäpäin.

Onko joku pitemmällä?

Eli mene sen oven eteen josta voi kurkata viereiseen huoneeseen -->

Nyt pitäisi näkyä ovi, vähän kirjahyööyä ja luurangon jalat.

Klikkaa nyt sitä lampun reunaa siitä yläreunasta --> nyt pitäisi näkyä koko lamppu.

Sen lampun vasemmassa reunassa on pieni lapun muotoinen mutta katon värinen palanen. Klikkaa siitä.

Käyttämättä on enää koodi, tyhjä cd-kotelo ja avain, mutta nyt en sitten enmpää keksikkään : ( Siitä nauhurin esityksestäkään en ymmärtänny mitään, vaikka 10 kertaa sen katoin ; )

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat