Vierailija

Sain vasta nyt asian selville miehen työkaverin vaimon kertomana. Tekis mieli pakata miehen nyssykät ja heittää pellolle. Onko yleistäkin viettää noin firman pikkujoulua? Mies ei tiedä, että minä nyt tiedän asiasta. Surettaa tuollainen. En ole Porvoosta, olisinkin..

Kommentit (13)

Ulkomailla thai-hierontaa annetaan yleisillä uimarannoillakin ja ei kovin normaalista hieronnasta poikkea jossa hierotaan koko kroppa. En tiedä mitä suomen thai-hieronnat sisältävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niin että okst pois ja varsinkin kun ei ole kertonut niin silloin sopii epäillä pahinta. Ota ukkoos raiveleista kiinni ja kaiva se totuus esiin vaikka väkisin, sen hän on sulle velkaa.

Minä en omaani olisi tuollaiseen " päästänyt" tai jos olis mennytkin niin tykkäisin kyllä täysillä huonoa! Kysy mieheltäsi miksei kertonut sinulle itse etukäteen ja mitä kaikkia siellä hierottiin! Itse kyllä haluaisin tietää kaikki myös likaiset yksitys kohdatkin ja sen kuultua vetäisin omat johtopäätökset miltä sillä hetkellä tuntuu. Mutta ainakin kunnon puhuttelun pitäisin!!

Vierailija:

Lainaus:

Ulkomailla thai-hierontaa annetaan yleisillä uimarannoillakin ja ei kovin normaalista hieronnasta poikkea jossa hierotaan koko kroppa. En tiedä mitä suomen thai-hieronnat sisältävät.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat