Vierailija

Painoideksini mukaan en ole lihava vaan ihan normaalipainoinen, silti on kamalat makkarat vyötäröllä ja nyt joulun jälkeen tuntuu kuin olisin raskaana =((

Käsivarret on sirot ja reidet sopusuhtaiset, mutta toi maha...!!

Mulla pitäisi olla painoindeksi 20, että näyttäisin sopusuhtaiselta. AARRGGHHH!!!

Kommentit (12)

Ja uskokaa tai älkää, mulla on melko hyvät vatsalihakset (saan kevyesti vedettyä vatsan littanaksi) ja teenkin vatsalihasliikkeitä 2-3 kertaa viikossa, mutta toi läski on ja pysyy kun ei jaksa laihduttaa.

Rasvaimua vaan!

ap

Olen muutenkin ylipainoinen, mutta maha on muuhun kroppaan nähden järkyn suuri, oikea omenaläskipallo. Mittasin just ja mun vyötärönympärys oli 120 cm (ja olen nainen) :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tosin tietty tulee muuallekkin, jos oikein lihoo, mutta maha on suhteettoman suuri. Mulla on pco ja sillä lienee vaikutusta tohon keskivartalolihavuuteen...:/

Mä olen lihava kaiken kaikkiaan, mutta maha on ihan kammottava. Siis se pahin kohta. Pömpöttää kuin raskaana olevalla eikä edes koon XXL housut mene kiinni vyötäröltä...=(

mutta mahan kohdalta ekstralaarge!!!!! Tosi ihanaa ostaa housuja kun jos ovat vyötäröltä sopivat roikkuvat ne taaas perseestä ja reisistä. sitten jos kokeilen housuja jotka ovat just hyvät persiille ja reisille ei nappi mene kiinni todellakaan mahan kohdalta.

että ihanaa!!

rasva kertyy juuri vyötärölle (jos annan kertyä) ja sehän on juuri sitä vaarallisinta lihavuutta :-( ja riskitekijä mm. diabetes2:lle. Olen muutoin hoikka minäkin, mutta mahan päällä on kilon parin rasvamöntti, mikä ei lähde millään. Jos kuntoilen ja liikun yms. niin lähee vaan muualta, mistä ei tarvisikaan mutta maharasva on ja pysyy :((

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat