Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kotiäiteinä tai lomalla, kaikilla tuntuu olevan niin pirskatin tylsää. Miksi ihmeessä?

Kommentit (10)

Lähes sama mitä löydän, minä luen sen. Lehtiä, viihdekirjallisuutta, klassikoita, ammattikirjallisuutta ja muitakin tietokirjoja.

Minulla ei ole koskaan tylsää. Etenkin lomia odotan aina innolla, silloin saan lukea kaiken sen mikä töiden takia jää odottamaan.

Kerran uhkas olla, mutta sitte otin yhteyttä erään webbisivun ylläpitäjiin ja ilmoittauduin vapaaehtoiseksi heille erinäisiin projekteihin, jota voi tehä kotoa käsin. :D

Sitte mulla on toi 1000 palan palapeli tossa pöydällä keskeneräisenä, " aivotyötä" . Tänään käytiin pulkkamäessä lasten kanssa, käveltiin 4km lenkki ja spotattiin fasaani, lukuisia koiria ja orava. Sitten vaan yhdessä oleskeltiin ja katottiin tuo Notre Damen kellonsoittaja-leffa. Kohta lapsille teen iltaruokaa. Sitten leikkiä ja kylpyyn. Ajoissa nukkumaan, jotta ehtivät nukkua päikkärit huomenna esim. klo 16 tai 17, jotta virkeänä voimme mennä katsomaan Heurekalle ilotulituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

voi olla netissä, lukea kirjaa, katsoa tv:tä, siivota (no ei kyllä mukavaa mutta tekemistä kuitenkin) tms. Kotona oleminen on rauhallista.

Kotoa ei kuitenkaan voi lähteä, ovat liian pieniä jäämään keskenään kotiin. Mulla muuten tarkemmin ajatellen on aina tylsää kotona. Siis täällä neljän seinän sisällä tai omassa pihassa. Sama vika on ollut kaikissa muissakin kodeissa. Hmm... no kotiinsa on moni kuollut, miksi ottaa turhia riskejä tässä iässä. ;-)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat