Vierailija

Siis itse eBaylle, ei myyjälle? Mietin että minkähänlaisesta asiasta voi valittaa. Voiko myyjä esim. täysin vapaasti vedättää postikuluissa " käsittelykulujen" piikkiin? Myyjän mukaan postikulut olivat ostamassani paketissa $20, mutta nyt kun sain paketin niin kuoressa lukee aivan selvästi postikuluina $3. Aika suuret käsittelykulut...Valittaisitteko?

Kommentit (4)

se on normaali käytäntö ebays, jokainen saa hinnoitella itse posti- ja KÄSITTELYkulut. Itse olet ne hyväksynyt tilatessasi tuotteen. Ne tosiaan kannattaa aina tarkistaa etukäteen myyjältä ettei tule yllätyksiä. Minulla ainakin on jäänyt eräskin ostos tekemättä juuri noiden p+p -kulujen takia.

ja ebays käytäntö ettei herkästä kannata valittaa, siitä kimpaannutaan ja keksitään takaisin paskaa. Ellet siis itse halua saada, niin ei kannata laittaa negativea.

ja aina pitää kysyä muussa tapauksessa mitä ne kulut on. Tää huuto net on varmaan maailman ainoa paikka missä myyjät ilmaiseksi pakkaa ja ajaa autolla 20 km postiin, ja jonottaa vielä siellä, ja sitten luullaan että tää on joku yleinen käytäntö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eli turha siitä ebayllekään on minun mielestä valittaa. ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa....

usein tuote myydään halvalla mutta se otetaan sitten takaisin p+p:ssä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat