Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Aina lukee näitä juttuja, miten hankalaa ihmisten on ollut tulla raskaaksi, mutta - kuinka moni/onko kukaan tullut esim. kerrasta, keskeytetystä yhdynnästä tms?

Itse tulin yllättävän helposti, muutaman kuukauden pillereiden lopettamisen jälkeen.

Kommentit (19)

Ekasta päätettiin että lomareissulla aletaan yrittämään ja sieltähän se sitten tuli mukana =) Tokan kohdalla yksi kuukausi. Tosi helposti tulen raskaaksi, tai siis olen ainakin tähän asti tullut. En luottaisi siihen, että jos vielä yritän joskus niin heti nappaisi! Ja kyllä, olen todella kiitollinen siitä että olen tullut näin helposti raskaaksi. Olen seurannut läheltä ystäväni lapsettomuutta vuosikausia. Välillä mietin miksi elämä on näin ihmeellistä, että toiset yrittävät 10 vuotta, eivätkä onnistu, ja toiset tulevat raskaaksi vaikka kuinka käyttäisivät mitä ehkäisyä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

esikoista tehtiin miltei 3v... sitten seuraava raskaus tärppäsi kolmannesta kierrosta, meni kyllä kesken, sen jälkeen yhdet menkat ja taas raskaana, kuopus sitten syntyi. kuopus oli 3kk, kun tulin vahingossa raskaaksi taas, ehkäisy petti.

Kuten minä,

ensimmäisellä kerralla pillereitä syöden (jokaisen muistin) ja

toisella kerralla kuparikierukasta huolimatta.

Että liian helposti on meidän lapset tulleet.

esikoisen kohdalla, nyt toista yritetty kuusi vuotta. Ei haluta hoitoja tms. jos ei luomuna onnistu niin ei sitten. elämässä on muutakin kuin lapsen saanti. mutta: te naiset jotka onnistutte helposti tulemaan raskaaksi, olkaa kiitollisia siitä lahjasta joka teille on annettu!

Vierailija:

Lainaus:

esikoista tehtiin miltei 3v... sitten seuraava raskaus tärppäsi kolmannesta kierrosta, meni kyllä kesken, sen jälkeen yhdet menkat ja taas raskaana, kuopus sitten syntyi. kuopus oli 3kk, kun tulin vahingossa raskaaksi taas, ehkäisy petti.

yritys oli tarkoitus aloittaa kyllä jo kuukausi aikaisemin, mutta vaikeeta oli, kun ei oltu samassa paikassa! :) Toisissaan kun päästiin yrittämään, niin heti tulin raskaaksi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat