Vierailija

Kommentit (16)

Eli vaikka minulla oli ekalla luokalla oma avain. Jouduin usein odottamaan iso veljen kotiin pääsyä rapussa tai pihalla ennenkuin pääsin sisään. En vaan saanut sitä ovea auki.

Sulla on 8 ollut 3-v aikamoiset sormivoimat. Siis se lukkokin on ollut aika korkealla 3-v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minäkin tein sellasen tempun kerran kun alakerran perhe oli muuttamassa viereiseen kaupunkiin, että kysyin äitiltä luvan saanko mennä kuorman mukana heille. äiti sanoi: " katsotaan nyt" . minä tulkitsin: " ok" .

Menin sitten heidän mukana, itse olin 3 tai 4, perheen pojat oli pari vuotta vanhempia ja heillä oli ihan pieni tyttövauva. sitten tultiin hakemaan uutta kuormaa ja käväisin kotona, avaimellani. äiti oli just soittamassa poliisille. ei pahemmin nuhdellut, kun hengissä kerta olin. menin sitten yökylään vielä samana iltana sen kuorman mukana heille.

Villiä ja hurjaa elämää. :D Omaan penskaan meinaa luottaa millään missään asiassa.

enkä mikään hennoimmasta päästä muutenkaan. Sitä piti muistaakseni painaa sitä ovea samalla kun avainta väänsi. Se harmitti kun viides kerros ja yksin ei saanut hissiä käyttää :D

8

pihoja oli runsaasti. 3v jo osasin aamulla itse herätä ja pukea ja juosta pihan toiselle puolelle toiseen kerrostaloon jossa oli about samanikäinen serkkuni. kerrostalon kavereiden kanssa kuljeskelimme itseksemme kiskalle, leikkipuistoon, iltapäiväkerhoon yms. Omalla avaimella kotiin ja taas menoksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat