Seuraa 

Nyt on nähty meidän pikkuinen ruudussa venyttelemässä jalkojaan ja käsiään, voi että miten hurjaa.. :´)

Meillä niskaturvotus oli 2.1mm kätilö sanoi sen olevan normaali. MUTTA taas kerran pienessä mielessäni olen alkanut pohtimaan että jos se kerran voi olla nollasta vajaa kolmeen niin eikö 2.1 ole vähän liikaa siellä toisessa päässä... Se on kumma että ei voi uskoa ammattilaista :)

Onko muilla samoilla lukemilla? Ja millä mielellä?

Kommentit (9)

Se lukema ei todellakaan tarkoita sitä, et 2.1 olis huonompi kuin 1.9. Kyllä ne todennäköisyydet liittyy ihan vaan tuon noille viikoille kuuluvan rajan ylitykseen, eli tuon sanomasi perusteella et voi tehdä MITÄÄN johtopäätöksiä!

ja meillä lukemaksi saatiin 1.9. Esikoisesta oli ollut 1.7, piti tarkistaa, kun eilen jo muistelinkin sen olleen samoja luokkia.

Itse en ole yhtään huolissani ja meilläkin kätilö sanoi sen olevan ihan normaali.

Kyllähän se varmaan siinä ultrassa mittaili niitä mittoja ja katseli muutenkin niitä tärkeitä elimiä ym.

Etköhän sinäkin voi olla ihan rauhallisin mielin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kyllä se on sitten jo monta milliä jos jotain on pielessä. Kaikilla turvotusta jonkin verran. En usko että mikään pielessä! Ihan rauhassa vaan!! =) Eiköhän kätilöllä ole kokemusta!

Ja minut laitettiin lapsivesipunktioon sillä veriseerumuseulan ja np-ultran yhteenlasketussa tuloksessa riskikerroin oli 1/40 (saisi olla korkeintaan 1/250).

Oliko sinulla mukana seerumiseula? Pelkästä turvotuksesta ei voi päätellä juuri mitään jos se on alle 3mm.

Esikoista odottaessa 1,7 ja silloin seerumiseulaa ei tehty.

Rianna80:

Lainaus:

Ja minut laitettiin lapsivesipunktioon sillä veriseerumuseulan ja np-ultran yhteenlasketussa tuloksessa riskikerroin oli 1/40 (saisi olla korkeintaan 1/250).

Oliko sinulla mukana seerumiseula? Pelkästä turvotuksesta ei voi päätellä juuri mitään jos se on alle 3mm.

Esikoista odottaessa 1,7 ja silloin seerumiseulaa ei tehty.

En enää muista kauanko aikaa siitä on kun viimeksi näistä keskusteltiin... Mutta utelisin silti että joko olette saaneet tulokset punktiosta?

eikä mitään hätää. Ainakin meillä väittivät ettei ole mitään merkitystä onko turvotus 0,5mm vai 2,5mm. Niin kauan kuin ollaan alle määritellyn rajan kaikki tulokset on yhtä " hyviä" .

Eli meidän Paaperolla [b] olisi [/b] saanut olla turvotusta 2,5mm asti koska ikäni on 35v. ja siksiö vastasi 2 pvää isompaa kuin la on, ja olisi ollut vielä siis normaalia.

Turvotus oli kuitenkin 0,8mm.

Uskon siis että kaikki hyvin teilläkin :)

Ei ollut mitään seerumiseulaa eikä puhettakaan sellaisesta.. Jos saan kysyä minkä ikäinen olet? Joku tuossa kirjoitti että ikäkin vaikuttaisi tehtäviin lisätutkimuksiin... Itse olen 29v. Mitä siitä seulasta sitten tutkitaan?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat