Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

auton osamaksu on ollut kuukauden myöhässä, mutta maksettu kuitenkin. Muuten laskut on maksettu aina ajallaan.

Kommentit (13)

H-kolosia halkoniputtimia...? Niitäkö?

Joo, itse asiassa vaimo antoi jo tuon saman vastauksen, joten ainoaksi ihmetykseksi enää jää että mitä ihmettä mä teen tällä palstalla ja miksi luen näitä tekstejä...? Osaisko joku siihen vielä vastata vai pitäiskö kysyä vaimolta? Siihenkin haluisin vielä vastauksen? Täällä kuitenkin aina joku tietää vastauksen johon mä kyllä aion 100% luottaa.

Otso..! Hyvä hyvä...! hyvä hyvä...!

hmm...mitähän muita hyviä pinoja löytyisi...

AV-aviomies

Ensinnäkin rahoituslaitos harkitsee täysin yksilökohtaisesti lainan myöntämisen perusteet. Luottotiedot pitää toki olla kunnossa, mutta eihän ne hitto mene jos yksi lasku on ollut myöhässä...! muutenhan ei kukaan tässä maailmassa saisi kohta mitään luottoa. Luoton myöntämiseen vaikuttavat tulot, työsuhteen laatu, velallisten lukumäärä ja muut velat. Näiden yhteisvaikutus kertoo rahalaitokselle voiko hakijalle luottoa myöntää.

Muutenkin huvittaa, että kun tulee mieleen jokin kysymys, ensimmäisenä kysytään joltain keskustelupalstalta, eikä tule mieleenkään soittaa vaikka pankkiin...

Ai niin, yksi kysymys! Sopiiko H3-poltin mun autoon, kun ei Prismasta löytynyt H4:sta??? Voisiko joku kertoa? En uskalla kysyä varaosaliikkeestä.

Terveisin AV-mamman aviomies

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Monesti asiat tulee mieleen sellaiseen aikaan, ettei voi soittaa ko. paikkaan ja tarkistaa. Ja monesti sitä haluaa jotain vastauksentapaista HETI, että voi jatkaa ajatusta pidemmälle. Ja, melkeinpä aina täällä on paikalla joku, joka osaa vastata edes jotain.

Niin, ja mitä siihen polttimoon tulee: sinuna en laittais, koska tehot on erilaiset ja se näkyy. Aja lähimmälle huoltoasemalle tai vaikka markettiin, ja osta uusi polttimo.

Itse ainakin tunnen (thank God) vain sellaisia MIEHIÄ, joilla tod. on parempaakin tekemistä kuin hengailla akkavaltaisella vauva-lehden keskustelupalstalla...

Vierailija:

Lainaus:

ihmetykseksi enää jää että mitä ihmettä mä teen tällä palstalla ja miksi luen näitä tekstejä...? Osaisko joku siihen vielä vastata vai pitäiskö kysyä vaimolta? Siihenkin haluisin vielä vastauksen? Täällä kuitenkin aina joku tietää vastauksen johon mä kyllä aion 100% luottaa.

Otso..! Hyvä hyvä...! hyvä hyvä...!

hmm...mitähän muita hyviä pinoja löytyisi...

AV-aviomies

No, saat varmasti, mutta toivottavasti et ota - niissähän on järjettömät korot eli jos et nyt ole missään hyper-mega-ahdingossa, niin älä ota.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat