Vierailija


Voisitteko rakkaat ihmiset rukoilla, mihin ikinä sitten uskottekin,lapseni puolesta.



Tutkimukset valmistuvat ensi viikolla ja kuulemme kuinka huono tilanne on ja kuinka pikaisesti hänet täytyy leikata. Tiedän jo, että en saa häntä pitää aikuiseksi asti, mutta rukoilkaa että vielä pitkään tai ainakin, ettei hänen tarvitsisi kärsiä.



Hän on 1-vuotias pikkuinen tyttö, suloinen ja iloinen ihminen, ja menetyksen pelko repii jo nyt aivan liikaa.

Kommentit (23)

Hyvä, että ihmiset heikkoina hetkinään saavat jostain turvaa. Sinäkin jonakin päivänä tulet tarvitsemaan, toivottavasti löydät sitä jostain.



Joulupukkivertaus oli muuten aika huono.



Jaksamista aplle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oman seurakuntasi kotisivuilla on varmaan esirukouspyyntölomake, auttaisikohan jos jättäisit sinne viestiä..? Täällä kun tämä palaute on niin monimuotoista...



Voimia!

siunaa ap:n perhettä ja erityisesti heidän pientä tyttöään. Rukoilen hänelle kaikkea hyvää ja pyydän myös terveyttä. Jos kuitenkin sallit hänen sairastaa, niin anna hänen elämänsä olla rikas ja täynnä rakkautta. Anna voimaa koko perheelle. Jeesuksen nimessä. Aamen.

oman mielipiteeni kanssa kuin sinä. Minulle usko ja Jumala ovat todellisia, sinulle eivät. Kuka voi oikeasti määrittää kumpi on oikeassa. Kummasta todellisuudesta enemmän todisteita? Äläkä vedä tähän mukaan ihmisen tuomia piirteitä uskosta. Minä puhun nyt siitä onko Jumalaa vai ei. Sinusta ei ole, minusta on. Mielestäni maailma ilman Jumalaa on sairas ajatus. Katsos, ihmiset ajattelelevat eri tavoin, olisi kiva jos tällaisella palstalla kunnioitus eri mielipiteisiin näkyisi, eikä naurettaisi toisten eriäville ajatuksille. Kasvakaahan lapset aikuisiksi.

Tahtoisin toivoa sinulle

jotakin oikein hyvää,

enkelin siipien havinaa

ja iloa, onnea syvää.



Tahtoisin toivoa sinulle

mitä en itse voi antaa:

saakoon rakkaus Jumalan

sinua sylissä kantaa.




Rukoilen kaikkea hyvää tälle pienelle suloiselle rakkauden ympäröimälle tytölle. Ja voimia hänen läheisilleen.

Anna heille enkeleitä. Amen.


Kirjoitin, että rukoilkaa, mihin sitten ikinä uskottekin. Vaikka joulupukkia rukoilisitte.



Uskonko jumalaan/jumaliin? en jaksa. En todellakaan jaksa edes miettiä sellaista. Mutta usko siihen, että hyvästä seuraa vain hyvää, ja uskon että lapseni ei menetä mitään jos joku hyväntahtoinen ihminen ajattelee hänen parastaan.



Tiedän, että lapseni puolesta on järjestetty myös rukous- ja voimapiirejä. En kuulu silti itse mihinkään seurakuntaan (ev lut:kaan) enkä ole uskossa.



Mutta kun olet itse tässä vaiheessa, et voi muuta kuin toivoa, että edes joku keino auttaisi. Minä en jaksa rukoilla yhtään mitään tai ketään. Ehkä joku muu jaksaa lapseni puolesta.



Jos ei muuta, tiedän että nyt joku toivoo hänelle voimaa.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat