Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Paljonko tullut painoa ja millä viikoilla menossa raskaudessa? Itse 10kg, rvk26 ja risat..

Kommentit (11)

Muutoin pidän suklaasta ja jäätelöstä yli kaiken, mutta nyt ei nekään tipu. Söisin vain ja ainoastaan ruisleipää, mutta kun se närästää armottomasti :(. Plussapuolella tosiaan, ettei paino juurikaan nouse, eli ei ole paljon tiputettavanakaan synnytyksen jälkeen.

itselläni on ollut paha olo, tai kuvottava olo, lähes koko raskauden. Olen pakkosyöttänyt itseäni. Joka ikinen ateria on ollut lähinnä pakollinen. Olen syönyt jatkuvasti jotain joka on kulloinkin mennyt alas, koska jos mahani on päässyt vähänkään tyhjän puolelle, on sitä alkanut sattua ihan ÄLYTTÖMÄSTI.

Painoa on tullut siis 11 kg, osin sen vuoksi, että tuntuu kaikki ruoka kerääntyvän ihan eri lailla kuin ei-raskaana. Jos olisin omaa tahtia syönyt, olisin varmaan ' laihtunut' juuri tuon kuvottavan olon vuoksi. Olen normaalisti tosi hoikka ja olenkin tässä huomannut, että se on näköjään siitä, että en ole erityisen kova syömään - nyt kun olen pakottanut itseni syömään normaalisti niin johan sitä painoa on tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat