Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (6)

Tuolloin oli hyvämaineista aluetta, mutta nyttemmin tilanne vähän toinen. Vanha kerrostalolähiö jossa paljon vuokrataloja, esim. VTS:n. Aika rauhatonta, tosiasia on että vuokrakorttelit yleensä ovat aika turvattomia ja rähjäisiä. Vieressähän sitten on uutta omakotitaloaluetta, olisiko Perkkoonkatua tai Vuoreksenkatua tai jotain? Se näyttää kyllä kivalta paikalta.

Kulkuyhteydet Multisillasta kaupunkiin on kyllä hyvät, TKL:n 26 ja Lempäälän bussit kulkevat. Palveluja ei Multisillassa ole lainkaan, lähikauppa on mutta mitään muuta ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Molemmat minusta tyypillisiä vanhoja kerrostaloalueita, vaikka jokunen rivarikin siellä on. Lisäksi on kumpaankin tullut uusia omakotialueita. Multisiltaan viimeeksi on kaavoitettu uusi pientaloalue. Monet työkavereistani ovat sinne rakentaneetkin.

Itse asuin n. 10v. sitten ja silloin ei ollut kamalasti pultsareita ja muita häiriköitä. Ei kuitenkaan lukeudu minunkaan mielestäni Tampereen parhaimmistoon tuo alue.

on siellä perällä aika kaukana kaikesta, mutta kai siellä asuu kuten muissakin 70-luvun kerrostalo lähiöissä. Muuttakaan mieluummin muualle??

jossa on todella halvat vuokrat, asuntoja paljon tarjolla jne... Olen itse asunut em paikassa noin 1-vuotiaana.. ja silloin siellä oli paljon lapsiperheitä.. Taitaa riippua aika pitkälti myös siitä, missä talossa siellä asuu.

Saman olen kuullut, että paljon juoppoja siellä on. Ja palvelut eivät taida päätä huimata...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat