Vierailija

Tulin tänään reissusta kotiin ja mies lähti samalla oven avauksella kotoa pois ja sanoi että on sairas. Minä ihmettelin että mikä sulla on, niin se sanoi että sukupuolitauti, kannattais sunkin käydä lääkärissä ja sitten se häipyi eikä vastaa puhelimeen eikä ole tullut sen jälkeen kotiin. Jäin vaan ihmettelemään perään.

En pystynyt soittamaan terveyskeskukseen koska itku tulee koko ajan eikä puhumisesta tule mitään.

Olemme yrittäneet 3. lasta pari kuukautta. olen huomannutkin miehen käytöksessä jotain outoa, tekee ylitöitä paljon ja on etäisempi kuin ennen. Vein lapset anopille hoitoon ja yritän saada miehen kiinni ja keskustella asian perinpohjin. Taitaa ero tulla.

Kommentit (18)

Vierailija:

Lainaus:

Tulin tänään reissusta kotiin ja mies lähti samalla oven avauksella kotoa pois ja sanoi että on sairas. Minä ihmettelin että mikä sulla on, niin se sanoi että sukupuolitauti, kannattais sunkin käydä lääkärissä ja sitten se häipyi eikä vastaa puhelimeen eikä ole tullut sen jälkeen kotiin. Jäin vaan ihmettelemään perään.

En pystynyt soittamaan terveyskeskukseen koska itku tulee koko ajan eikä puhumisesta tule mitään.

Olemme yrittäneet 3. lasta pari kuukautta. olen huomannutkin miehen käytöksessä jotain outoa, tekee ylitöitä paljon ja on etäisempi kuin ennen. Vein lapset anopille hoitoon ja yritän saada miehen kiinni ja keskustella asian perinpohjin. Taitaa ero tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitoksia kaikille av:läisille kelle tämä meni täydestä, on ollut todella hauska lukea teidän viestejänne, palataan asiaan sitten seuraavan provo viestin yhteydessä, niin ja se oli sitten minun kirjoittama viesti " Auttakaa, vähän paha tilanne :(" viestikin. thanks :) T:ap

Eikai mun mies näillä sivuilla kirjottelis, vai mitä täällä oikein kyseltiin.

Enkä tietenkään tähän aikaan soittaisikaan terv.keskukseen vaan iltapäivällä olisinkin soittanut vaan en pystynyt puhumaan. ap

Sanoo että on klamydia. Eikä aio tulla yöksi kotiin kun tietää olen vihainen. Hyvä että en tullut raskaaksi kun yritimme 3. lasta. Alan pakata sen paskaläjän vaatteita ja romuja jätesäkkeihin ja heitän ne pihalle. Olen niin raivona että en jaksa keskustella asiasta sen kanssa. Jos tuo yksi ketju on mieheni aloittama niin hyvä että tuli selväksi tämäkin asia että on jo noin kauan ollut toinen nainen. Eikä hän nähtävästi aio luopua siitä.

Mua suututtaa. ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat