Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

painossasi ja kuinka paljon kiloja tuli odotuksen aikana?

Niin ja minkä verran lähti sitten synnytyksessä?

Kerro myös mitä teit että sait kiloja ja ' löllöä' pois!

Tarvitsen apua, kun haluan näistä eroon!

Synnytyksestä nyt 5vkoa

Kommentit (13)

n.7 kg ja sairaalasta kotiuduttua jäljellä oli pari-kolme, jotka poistuivat imettäessä huomaamatta muutamassa viikossa, vaikka kuinka tankkasi sekä ruokaa, että herkkuja. Imetys on taatusti helpoin keino päästä takaisin lähtöpainoon, koska luonto lienee sen ylimääräisen rasvan tarkoittanut juuri maidontuotannon varastoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tekstistä sai väärän käsityksen.

Siis en yritä laihduttaa eikä ole kiirettä saada pois, pelottaa vaan että ne jää!

Olen kyllä varautunut etten ole kesällä vielä bikinikunnossa.

Mutta onko jotain hyviä keinoja, jotka on auttanut?

Itse olen vain käynyt vauvan kanssa kävelyllä ja jälkitarkastuksen jälkeen alan tekemään vatsoja.

En kuitenkaan halua löllövatsan jäävän ikuisiksi ajoiksi!

Ja mitenkäs noi raskausarvet?

Kun niitä on siellä täällä ni millonhan ne lähtee pois??

Vai lähteekö??!!

ap

Löysät lähti noin 1 kk pois itsestään. Näin kolmelta lapselta. Toki raskauksien välissä on sitten tullut " kotiäitikiloja" välillä muutama kilo, mutta aina synnytyksen jälkeen muutamassa viikossa normaalipainoon, mikä minulla on 54 kg. Imetysaika kyllä meinasi aina vetää kiloja liikaakin alas.

Ensimmäisessä raskaudessa painoa tuli 8kg ja toisessa 9kg ja ne jäi kutakuinkin kaikki synnärille. Vatsanahka luonnollisestikin oli/on hieman löysempi kuin aikana ennen äitiyttä mutta kuinkas muuten sen huomioiden etä se on 2x venynyt vauvan vuoksi:o).

Ja jos jotain jäi niin liki 7kk täysimetykset kyllä veivät nekin vaikka söin/join kuin hevonen sinä aikana.

Aloitin Paikkareissa kun lapsi oli n.8kk. Raskausarvet havisivat ihan itsestaan pois aika nopeasti. Ja mulla oli sillon synnytyksen jalkeen aivan sama olo kuin sullaap, etta akkia kilot pois! Mutta valitettavasti se vie jonkun aikaa, mutta onnistut varmasti!

Synnärille jäi 3 kg. Muistan, että neljän kuukauden päästä kiloja oli jäljellä vielä 6kg, olisko se palautunut kuuden kuukauden päästä.

Toisen kohdalla tuli samat kilot, mutta palautuminen oli hitaampaa.

Ihan tavis olen, ja 6 vkossa olin entisessä kuosissa (no, itseasiassa pari kiloa hoikempi kuin ennen raskautta) ja mahalöllöstä ei tietoakaan. Tämä ei kyllä ollut pelkästään hyvä asia, koska lähtötilannekin oli hoikka, ja imetys sitten vielä laihdutti seuraavan 10 kk:n aikana monta kiloa. Paras lienee, että ne kilot karisevat vähitellen siinä imetyksen aikana.

suoraan 56kg ja siitä parissa viikossa 54 ja enempää ei ole tarkoitus saadakaan pois. Eli alle kuukaudessa " entisellään" , mahaa vois vähän treenata, mutta se hoituu jumpalla ennen ensi bikinikautta kuntoon :)!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat