Seuraa 

Perheesemme kuuluu uuden tulokkaaan lisäksi Ada Birgitta, Elli Miljaana, Emilia Serafiina, Juliaana Aulikki, Leevi Matias ja Markus Valtteri. Suurperhe siis ollaan :) Pojalle olemme ajatelleet nimeksi:

Konsta Sakaria, Juuso Anteroa ja Henri Ilaria. mikä olisi paras? Kommentteja ja mielipiteitä kaivataan :P

Kommentit (8)

Ite tykkään eniten Konstasta tai Juusosta ja toisena nimenä Ilarista. Vielä enemmän Ilmarista. Mut nyt onkin kysymys sinun tykkäämisestäsi ;=). Mielipiteitä. Entäs Konsta Sakaria(s)?

Juuso Il(m)ari? Konsta Ilmari? Konsta Sakaria(s)? Konsta Henrik(ki)? Juuso Henrik(ki)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli sille ääni. " Huonoin" näistä mun mielestä on Henri Ilaria, koska HenrI I-laria töksähtää pahasti ja jotenkin menee pötköksi koko nimi. Siis toi i- i yhdistelmä häiritsee mua, ja varsinkin kun toisen nimen ensimmäinen tavu kokonaan on i.

Juuso Antero on hyvä nimi, mutta nimikirjaimet samat kuin Juliaana Aulikilla. -Sehän ei välttämättä tietnekään haittaa sekään, mutta kaikilla muilla lapsilla on " omat" nimikirjaimet (A. B. , E. M. , E. S. ,

J. A. , L. M. ja M. V. )...

Kaikki kolme oikein hyviä kokonaisuuksia. Itse henk. koht. pidän 1. nimistä juuri Juusosta eniten ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat