Vierailija

Eihän niissä oo kunnon pohjiakaan.. Tarkeneeko semmosilla tossuilla sitte??

Kommentit (14)

Ei ymmärrä..

Itse etsiessäni talvikenkiä, sain huomata, että sellaiset perusjunttimalliset talvikengät olivat kaikista parhaimman tuntuiset jalassa. Eivät kiristäneet, eikä puristaneet ja sinne mahtuu villasukkakin tarvittaessa sekaan. Etsin siis ULKOILUkenkiä. Myyjä kyllä Intersportissa tarjosi jos jonkinlaisia muodikkaita ja sporttisia ulkoilukenkiä, mut kaikissa jalkojen oli huono olla. Eikös pääasia olekaan enää, että on sopivat vaatteet/jalkineet joissa on hyvä olla? Onneksi mun ei tarvii kulkea muodin mukana.. huh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuinka paksut pohjat niiden pitäisi ap olla? Voithan ostaa vaelluskenkä tyyppiset jalkineet niin tarkenee hyvin. Ja tarviiko sitä aina olla viimeisen muodin mukaan.

Mulla olisi haaveena että ois varaa teettää jossain itselle hyvät kengät, mun jalka kun on ongelmallisen leveä niin hyviä kenkiä vaikea löytää.

Näissä muotikengissä ei oo hädin tuskin ku sentin paksunen :D

Esim. saappaat missä on 5 cm paksunen tasainen pohja, ei löydy mistään. Saappaita on, mut niissä on joko hirvee piikkikorko tai sit ihan ohut pohja..

Huh, tuskastuttaa ;D

Ja sitten tykkään ihan hirveesti sellassista platform kengistä,mutta niitä ei paljoa enää tahdo kenkäkaupoista löytyä,kun kaikki on tätä kummalista tossu tyyliä.

Musta esimerkiksi Tarja Turusella on aina IIIIIIHANAT kengät esiintyessään...Mussa vissiin piilee joku goottipeikko=D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat