Seuraa 

Olisiko missään sellaista raskauslaskuria, jota kuukautiseni eivät kiinnosta? Tiedän, milloin minun on täytynyt tulla raskaaksi, mutta minulla ei ole minkäänlaista muistikuvaa siitä, milloin podin viimeksi täysin epäsäännöllisiä kuukautisiani! Ei niitä tule kirjanneeksi kalenteriin, ellei varta vasten yritä saada lasta.

Kommentit (6)

Vaisnava:

Lainaus:

Oulun laskurikin vaatii saada tietää kuukautiskiertoni pituuden! Miten vastataan " välillä 2 viikkoa, välillä 2 kuukautta" ...

Saahan sitä pyytää.... Jos valitset alasvetovalikosta raskauden kesto " hedelmöittymisen perusteella" , laitat pvm kohtaan hedelmöittymispäivän ja painat " laske" saat raskauden keston samaksi huolimatta onko kiertosi (valitsemalla alasvetovalikosta) 28 vai 41 päivää tai ihan mitä tahansa. Testaapa vaikka.

;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ilmoittamalla viimeisten kuukautisten alkamispäiväksi 14 tai 15 päivää olettamastasi hedelmöityspäivästä taaksepäin. Esim. itse tiesin raskauden alkaneen n. 6.5.2005, niin laitoin raskauskalenteriin viimeisten kuukautisten alkamispäiväksi 21.4.2005 ja sain näin oikean lasketunajan ja raskauden keston. Ultrassa myöhemmin määritelty la vastasi lähes päivälleen.

Nim. Kuukautiskierto 30-60 vrk ja suoraan km:n jälkeen raskaaksi

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat