Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Siis kun mua ei ole vielä koskaan oikeella tavalla supistanu, siis tarkoitan nyt sitä kun vatsa menee kovaksi ja käy kipiää ja ikäänkuin jotku sanoo et niinku se vauva menis möykyksi tohon mahan eteen... No millasia muuten nää supistukset vois olla??? miltä teistä siis supistukset tuntuu??? Ois vähän kiva jo niinku tietää, kun lasketttuun aikaankaan ole ole kuin viikon verran. eilen muutaman kerran kun kävelin niin tuntui tosi kipee vihlaisu alapäässä/alavatsalla, ja ehkä sellanen paineeen tunne. mut ei ikinäö sillai niinku pitäs... *huokaus*

Ehkä oon vaan päässy vähällä tai ne ei vaan oo tuntunu sit miltään, mut ku kipukynnys on tällä tytöllä yleensä 0, ni aattelin vaan... auttakaas epätietoista te hyvät palstailijat, kiitos!!!=)

Kommentit (2)

Mä en nimittäin tuntenut niitä lainkaan. Samanlaisia olivat kuin harjoituksetkin pitkin raskautta..Ainoastaan maha meni kovaksi, mutta ei se kyllä sattunut yhtään. Mies vain luki käyrältä milloin tuli supistus. Menin siis käynnistykseen synnärille, mutta se alkoikin itsestään vähän ennemmin :)

Vähän pelottaakin ensi kesän synnytys, mitäs jos mä en ehdi sairaalaan? Äitini oli nukkunut mua tehdessään, kunnes kätilö oli tullut ja käskenyt ponnistaa ;)

Mutta tosiaan kyllä se ainakin maha kovettuu sellaiseksi kovaksi palloksi..:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat