Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen 26-vuotias, 164cm ja 57kg. Olen aika klassisen näköinen - kauniiksikin joskus kehuttu. Mulla on hennalla värjätyt, luonnonkiharat ja paksut punertavat hiukset, jotka ylettyy vähän olkapäiden yli. Malli on rikottu, hieman pörröinen.

Tykkään pukeutua usein mustaan, mutta myös turkoosiin, verenpunaiseen, antiikinvihreään.

Usein päälläni on musta tyköistuva pikkubleiseri, musta pitkähelmainen kellohame tai lyhyempi kapealinjainen hame. Tykkään pitkäkorkoisista mustista mokkasaappaista. Kaulaan kietaisen mustan läpikuultavan röyhelökaulaliinan.

Laukku on Marimekon pieni käsikassi tai perinteinen olkalaukku. Koruina käytän hieman intialaistyyppisiä koruja.

Kommentit (25)

silloin pukeutua lantiohousuihin ja kimalletoppiin ja tukka saparoille. Ehei, kuulkaa ihmiset lähes 30 kymppinen on aikuinen nainen eikä mikään teinityttö!

Joten pukeutumisesi vaikuttaa ikätasoiselta ja muutenkin persoonallisen tyylikkäältä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

bailaajien joukkoon mahtunut.Monella muullakin itseäni vanhemmallakin on ollut tuon paha paha asu:farkut+toppi....Mut me ollaankin ikiteinejä ja ei sovita av-mammojen punaiset verkkarit-maripaita kerhoon.

Vierailija:

Lainaus:

silloin pukeutua lantiohousuihin ja kimalletoppiin ja tukka saparoille. Ehei, kuulkaa ihmiset lähes 30 kymppinen on aikuinen nainen eikä mikään teinityttö!

Joten pukeutumisesi vaikuttaa ikätasoiselta ja muutenkin persoonallisen tyylikkäältä!

Ei tarvitse yhtään laihduttaa.

Itse olen 160/58 ja yhtään ei tarvitse laihduttaa täälläkään.

Vitonen on joku katkera sadankilon keijukainen

Jossakin vaiheessa jouduimme vasten tahtoamme itsepintaisten valokuvaajien uhreiksi. Kuvaajaparilla oli simpanssi, joka heitettiin Pentin kaulaan, sekä papukaija Maaritia varten. Seuraavalla viikolla saamastamme kuvasta on varmaan vaikea uskoa, että Pentti intti sitkeästi, ettemme me mitään kuvia halua saada tai maksaa.

itse sanoisin että näin äkkiseltään vaikutat semmoiselta hieman boheemilta ja ehkä vähäsen homssuiselta... hyvässä mielessä. Viihdyt kirppareilla, mutta saatat joskus ostaa kaupasta kalliimpaa laatutavaraa. Itse en koskaan hakeudu sinunlaistesi seuraan, ollaan aika eri maailmoista.....

Tämä tietysti ;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat