Vierailija

Meillä on tyttö, jolle suunnittelin aluksi ostavani sellaisia vaatteita, jotka käy mahdollisesti pojalle, jos sellaisen joskus saisimme tai sitten sukulaisten mahdolliset pojat voisivat niitä käyttää. Olen hyvin kierrätyshenkinen (ilmeisesti olevinaan).

Nyt huomaan, että 1-vuotiaan tyttömme vaatekaapista mikään vaate ei kävisi pojalle. Ovat niin vaaleanpunaisia, punaisia ym. röyhelöhirvityksiä, että oikein naurattaa omat periaatteeni.

Onko kellekään muulle käynyt näin nolosti :)?

Kommentit (8)

Jotain pitovaatteita kierrätän kahden poikamme välillä, mutta tytär (pienin) saa niistä vain jokusen kollaripaidan ja sitten uusia tyttöjen vaatteita lisäksi.

Vielä huonommin kierrätys minusta toimisi silloin jos vanhemmat olisi tyttöjä. Poika näyttäisi todella hullulta isosiskon vaatteissa. Housut ovat eri mallisia, tyttöjen puseroissa usein muotoleikkaus jne. Ainakin itse tykkään pukea molemmat sukupuolet nätisti omanlaisiinsa vaatteisiin.

Myyn sopimattomat pois nettipalstoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mä luulin, et niin tekisin. Totuus on kuitenkin jotain muuta. Mutta olen sentään yhdet Vikingin goret ostanut mustat ja ne on nyt pojalla käytössä, kun viime vuonna oli tytöllä...

Tai tämä onnistui silloin, kun tyttö ei vielä pukemistaan kommentoinut, nyt 3v ja hyvin tarkka tyttöjen ja poikien vaatteista ja väreistä ;) mistä lie oppinut..

Tytöllä on hyvin tyttömäisiä vaatteita pääasiassa, koska on kovin neitimäinen hienohelma, jotain perusvaatetta kyllä löytyy myös, joita veljensä sitten perii.. poika saa sitten poikamaisia vaatteita vaan, mitä uutena ostetaan..

tyttö on helpompi pukea ' poikien' vaatteisiin kun toisinpäin.. joskaan pinkki ei meidän pojan päälle taivu, kirkkaanpunaista/oranssia/keltaista ja violettia voi kyllä käyttää ja käyttääkin..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat