Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tietääkö teistä joku miten paljon päivässä (mg) magnesiumia pitäisi syödä jos haluaa kokeilla hillitsisivätkö ne ennenaikaisia supistuksia? Minulla maha kovettuu pitkiksikin ajoiksi ja viikkoja vasta 22+4.. Apu on siis tarpeen! Olen kuullut että magnesiuma saattaisi auttaa. Onkos siitä magnesiumin syönnistä jotain haittaa?

Sitten toinen juttu harjoitussupistuksiin liittyen. Oletteko huomanneet, että parasetamoli hillitsisi supistuksia? Nimittäin minä olen kokeillut sitä nyt monta kertaa kun en ole öisin saanut supistuksilta nukuttua, olen ottanut 500mg parasetamolia ja maha ei ole enää kovettunut ja olen nukkunut hyvin. Mietinkin voiko olla merkki tulehduksesta, kun onhan se parasetamol tulehduskipulääkekin... Lääkäri on vasta reilun viikon päästä, voi voi...

Kiitos avusta jos joku tietää noista annostuksista ja muusta!

Kommentit (1)

Haittaa siitä magnesiumista ei ainakaan ole. Supistuksista en tiedä, mutta itse syön magnesiumia puoli tablettia (Emgesan) iltaisin rytmihäiriöihin. Ja siitä on apua kuulemma myös suonenvetoihin. Itse en vielä tiedä kuinka hyvin auttaa kun vasta aloitin sen syömisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat