Vierailija

itse meinaan mennä tänään ja vauvalla ikää4 viikkoa.en meinaa nyt mitään ylenpalttista ryyppäämistä vaan ihan rauhallisesti 1 olut ja kotiin.

Kommentit (23)

Siitä on reilu vuosi aikaa. Kuopus on nyt 6kk enkä tiedä koska seuraavan kerran menen ulos. Ehtiihän tuota sittenkin kun lapset on vähän isompia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

a päässyt nopeastikin kotiin (esim. jos lapsi ei olisi suostunut juomaan tuttipullosta lypsämääni maitoa).

Mun mielestä äidillä (kuten isälläkin) on oikeus lähteä halutessaan pariksi tunniksi yksin kodin ulkopuolelle. Jaksaa sit arkeakin paremmin taas:-) Eli kaikki hyötyy; lapsi saa virkeämmän äidin, äiti voi nähdä ystäviään ja huolehtia hetken vain itsestään ja isä olla vaavin kanssa kahden

miksi ihmeessä olisin?ei se sitä meina etten lastani rakastaisi tms jos nyt tänään menen kaverinikanssa ulos otan yhden oluen ja tulen kotiin!Mieheni sanoi aamulla minulle että mene tänään vähän tuulettumaan.Meillä on ollut aika vaikea tämä alku vauvankanssa yöt ja päivät vain huudetaan.nyt hieman rauhoittunut tilanne.imetän vauvan ja laitan nukkumaan ja olen 2h poissa eli seuraavaan syöttöön asti.onko tässä jotain väärää?

t:ap

Jos itse et halua mennä tai et pääse hoitajan puutteessa lähtemään,niin voi voi elämä on!!!

Anna toisten elää kuten haluaa.

Vierailija:

Lainaus:

oisit jättäny lapsen tekemättä jos ei voi noin pienenkaa kotona olla!

Tosiaan silloinkin yksi pieni olut ja kotiin. Ei oikein maistunut alkoholi eikä jaksanu istua kapakassa kun oli yön valvonu vaavin kanssa. Nyt on tilanne eri kun en imetä. Kyllä taas viinakset maistuu :). Ei tosin enää missään kännimerkeissä. Sellanen on mun osalta historiaa mutta paria lasia punaviinia ja joskus joku drinkki.

Meidänkin lapsemme oli koliikkivauva, joka vain itki elämänsä ensimmäiset kaksi kuukautta. Vauvan ollessa 1 1/2 kk hän oli läheisen mummun hoivissa yhden yön. Me kävimme yhdellä oluella/siiderillä ja painelimme pehkuihin ja NUKUIMME 12 h!! Teki todellakin terää... Nauti ihmeessä vapaahetkestäsi, etenkin kun tiedät, että rakas lapsesi on parhaassa mahdollisessa hoivassa omalla isällään:)

kuukauden jälkeen saunaillassa poikkeamassa pari tuntia.

Mä olen jo niin vanha että en jaksa innostua ravintolailloista. Oon niin tyytyväinen kun sellainen elämänvaihe on ohi ja saa olla rauhassa kotona!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat