Seuraa 

Onko kukaan ollut etelän lomalla rv. 28 eteenpäin? Kuinka kaikki sujui? Lääkärintodistuksenhan tarvii...

Kommentit (3)

Ja hyvin meni. Kävin lääkärissa 10 päivää ennen reissua ja todella pyysin häntä tutkimaan siltä kannalta, että uskallanko reissuun lähteä. Tuolta lääkärireissultahan saa lääkärin todisuksen molempiin suuntiin eli jos et voi matkustaa, saat siitäkin paperit, jolloin matkatoimisto korvaa lähes koko matkan ja jos matkavakuutus on jo voimassa, saat sieltä loput. Itse siis sain puhtaat paperit ja todella hyvin meni. Kuten eräs lääkärituttavani sanoi, syntyy niitä lapsia Kanariallakin ja vielä hengissäkin selviävät!

tästä asiasta on ollu aika paljon puhetta täällä.

tosiaan lääkärintodistuksen tarvitset ja se on oltava kirjoitettu aikaisintaan noilla viikoilla.matkustaa saa viikoille 36 skandinavian ulkopuolelle.

finnairin sivuilta löydät printattavan lomakkeen, joka niille sitten faksataan, muista lentoyhtiöistä en tiedä.

me tultiin just torstaina r.viikolla 35 amsterista ja hiukan oli kyllä jo tukalaa istuminen koneessa, ja lento vain 2 tuntia.

join kamalasti vettä ja jumppasin jalkoja, mutta silti oli tuskaa istua, kun masuasukki painaa kylkiluihin ja meuhkaa.

mun oma gyne varoitteli pidempien kuin 2 tunnin lentojen veritulppariskeistä, olisin lähtenyt nykkiin, muttei todellakaan sitä suositellut. ja olen terve, ei suonikohjuja tms.

sun täytyy itse miettiä miten jaksat, mitä pidemmälle raskaudessa menee, sitä ahdistavampaa toi matkustaminen taitaa olla.ja lento kanarialle n.5 tuntia...

mutta kyllähän se lomareissu piristää:)

oikein hyvää matkaa jos päätät lähteä ja hyviä vointeja. ja ota neuvolakortti mukaan!

sakura ja helmipöllö 35+

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja todennakoisesti pysyttelenkin siella ihan vaan siita syysta, etta rv28 jalkeen on vauvalla selviytymismahdollisuudet jos jotain sattuu ja olen lahella sairaalaa.

Edellisessa raskaudessa nousi verenpaine yllattain (rv 37 kyllakin) ja sen jalkeen olin vuodelevossa. Suhtaudun siis vahan niin kuin " ei koskaan tieda" ja mieluummin kartan turhia " riskeja" .

Lahde jos olet itse sita meilta, etta hyvin menee. Lento saattaa olla tukalampi kuin normaalisti kun asentoa ei tahdo loytya. Itsellani tanne tultaessa puutui hantaluu jatkuvasti ja vessassa ravasin ainakin kerran tunnissa. Lampimassa on ollut mukavaa paistatella vatsan kanssa ja uiminen tuntuu kivalta. Aikaero ja lento vasyttivat tietenkin aika tavalla, mutta niistakin selvitaan.

Moni mataklle lahtija suhtautuu mielestani vahan oudosti manttaliteetilla : lentoyhtio kieltaa/ sallii lentamisen. Ei kai siita nyt yksinomaan ole kyse mita joku muu sanoo. Itsella pitaisi olla jarki paassa sen verran etta teitaa mika on ok.

elenoora reissunpaalta rv 23 vai oliko se jo 24

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat