Seuraa 

Heipsistä! Onkohan ketään kuulolla? Mitäs kuuluu?

Erityisesti epäonniset;) joko PAS suunnitteilla? Toivo, Dreammom, Amalia.... Patiencella ei tainut jäädä pakkaseen mitään=(

Mitenkäs raskautuneet, mikä on olo?

Täällä jo PAS:a suunnitellaan, sain lääkkeet tänään ja seuraavasta kierrosta aloitetaan limiksen kasvattaminen. Progynovaa 6mg/pv alkaen kp 2 ja luget pari päivää ennen siirtoa. Kp 11-12 ultra ja sitten siirto kp 15-18 riippuen miten limakalvo kasvaa. Lääkäri oli niin ystävällinen että soitti reseptit apteekkiin ja sain ne haettua tälle vuodelle kun katto on täynnä. Nyt vain sitten jännitetään alkaako menkat itsestään vai mitä ne tekee ja milloin ne mahdollisesti alkaa??? Tuntuu että jotain elimistössä tällä hetkellä tapahtuu, kp 10 tänään.

Toivotaan että uusi alkava vuosi on meille suotuisampi=)

Hyvää Uutta Vuotta kaikille!

Kommentit (4)

Tällä palstalla edelleen vierailen, kun en ole oikein muuallekaan vielä uskaltanut mennä. Taisin jäädä koukkuun piinaviikkojen aikana...

Waimo: hienoa, että olet päässyt jo uuteen hoitoon! Toivottavasti testaat pian plussaa!

(.): Olo on ollut näinä ekoina raskausviikkoina hyvä. Vieläkin koko raskaus on tuntunut vähän epäuskottavalta, kun ei mitään oireita ole ollut pari päivää sitten alkanutta pahoinvointia lukuun ottamatta. Nyt sitten oksettaakin... Aamut ovat vähän hankalia, kun esikoiselle puuroa syöttäessä meinaa oksennus tulla kurkkuun. Mutta hymyssä suin tämän kestää, kun tietää, mistä moinen johtuu ;)

Olemme kahden viikon päästä menossa ultraan. Vähän jännittää jo se, onko kaikki kunnossa ja montako tirriäistä sieltä löytyy. Itse veikkaan kyllä yhtä, mutta mistäs sitä koskaan tietää! Muutama ihminen tietää raskaudesta (ja hoidoistamme), mutta esim. isovanhemmille emme ole uskaltaneet kertoa ennen ultrassa käyntiä. Jotenkin sitä haluaa saada ensin varmuuden siitä, että vatsassa oikeasti on joku, eikä vain karannut pieru...

Hyvää uutta vuotta teille, tsemppiä hoitoihin ja tavataan pian plussanneiden puolella! Eikös vaaan?

figlio rv. 6+0

Kiva!

Dreammom: Progynovat ei ole kalliita, joku 20¿ 200tbl, lisäksi sain femostonia jos ei vuoto ala niin niillä sitä on tämä vuosi pyöritetty. Se oli suunnilleen saman hintanen. Lugejen hintahan on tuttu, niitä en edes ostanu ko eivät ole korvattavia. Eli joku 40¿ tässä vain säästi, ei paljon mitään ja yhteen kiertoonhan ei progynovaa paljon kulune? Mutta hyvä että kuitenkin sain lääkärin kanssa puhua tänään jo. Jälkitarkastus omalla gynellä on ens viikolla.

Amalia: Noin lyhyt hoitotauko ei tee varmasti muuta kuin hyvää. Ei vielä tule stressi että kun mitään ei tapahdu, tehän olittekin yksityisellä hoidossa että on ihan hyvä pitääkin välillä taukoa. Muuten siellä tapahtuu kaikki niin nopeesti=) Mä en olisi edes tähän kiertoon halunnut passia, aikasintaa seuraavaan ja jos siitä ei onnistu niin sit katotaan millon seuraavaa jos vielä alkioita on jäljellä.

Nautitaanpa uudesta vuodesta vielä täysin rinnoin kun ei olla raskaana;) Me lähdetään kylpylään miehen kanssa rentoutumaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hienoa Waimo, että sait lääkkeet tälle vuodelle. Mulle kun varattiin tuo PAS- suunnittelukäynti vasta helmikuulle, joten silloin päätetään vasta ne lääkkeet. Minkä hintaisia muuten nuo sun tabut/piikit olivat?

Muuten tässä menee kaiketi ihan hyvin. Tai ainakin tässä selviää jotenkin. Päätimme ottaa uuden vuoden vastaan railakkain tunnelmin, jotta tämänlainen vuosi vältettäisiin... Kun viime uutena vuotena oltiin ihan vain kotona ja sytytettiin kynttilä Tsunamin jäljiltä, ja vuosi oli totaalisen hirveä. Eli siis kyllä siinä juhlinnassa taitaa olla pientä taikaa.

OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2006!!!!!

-Dreammom *sydän toivoa täynnä*-

Tänne ei kuulu juuri mitään tällä hetkellä. Olen pakollisella hoitotauolla mikä on varmaankin ihan hyvä juttu kropalle. Kuukautiskierto on päin seiniä: IVF:n jälkeen menkat alkoi aikaisemmin kuin yleensä, vuoto oli suht lyhyt ja nyt kun aloin tikuttelemaan ovista niin se tuli paljon aikaisemmin kuin yleensä. Olen miettinyt jospa kaikilla piikeillä olisi tekemistä tämän kanssa.

Pas olisi seuraavassa kierrossa. Olemme alkaneet miettiä miten monta hoitoa olemme valmiit tekemään, kroppa kyllä kestää aika hyvin, psyyke ei. Pettymys pettymyksen jälkeen ottaa niin koville ja olen miettinyt miten paljon ihmismieli kestää. Kumma kyllä niin parin päivän päästä mieli taas kirkastuu ja ajattelee että kyllä minä vielä jaksan. Olen miettinyt kaikkia lapsettomia jotka ovat käyneet hoidoissa monta vuotta että miten he jaksavat, mikä saa heitä jatkamaan taistelua? Tai no, kyllähän mä vastauksen tiedän, se toivo että joskus saisi sen oman nyytin.

Jos vielä palaan hoitotaukoon niin itse asiassa se ei tunnu yhtään pahalta, saa aivotkin levätä kun ei koko ajan ole menossa klinikalle, ei tarvitse muistaa piikkejä, eikä lugeja, ei vahtii kaikkia oireita ja nippailuja. Ei mitään lääkärin määräämiä petihommia tai taukoja tiettyinä päivinä vaan saa ihan tehdä mitä haluaa ja pakko myöntää että se tuntuu oikein kivalta. Mutta pitäähän sitä tässä kierrossa yrittää ihan vähän luomusti ettei ihan unohtaisi noita juttuja.

No se omasta navasta. Olipa sekavaa tekstiä! Mites te muut voitte? Millä mielellä te olette lähdössä seuraavaan hoitorumbaan?

Toivotan kaikille hyvää uutta vuotta ja paljon voimia tuleviin koitoksiin ja tietysti toivon paljon plussia tälle palstalle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat