Vierailija

En ole kovin sporttista sorttia ollut, mutta oisko hyviä jumppa/dieetti/kuntoiluohjeita :)) Mittani 169/62

Sivut

Kommentit (51)

Ihmisten luusto on ilmeisesti kaikilla melko lailla samanlainen. Toiset ei siis ole oleelisesti leveämpiä kuin toiset. Senhän näkee jo kun katsoo kuvia noista anoreksiaan sairastuneista julkimoista. Kummallisen " kapealuisiksi" ovat yhtäkkiä muuttuneet ;).

Muistan itse tuon ajan nuorena kun en ollut tyytväinen mittoihin 47kg ja 162cm nyt olen ihan sinut itseni kanssa vaikka olen 20kg pyöreämpi. Elämä on kaunis, kun on muuta sisältöä kun oma napa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla eli ex-70-senttisellä on tyypillinen omenavartalo. Kaikki läski on tissien alla ja mahassa. Mulla taas ei perse ja reidet leviä kuin viimeisessä hädässä.

Perseessä oli vähän sellua, mutta muuten mulla oli vaan kolme mahamakkaraa. Tissien alle ei kyllä yltäneet meikäläisen läskit, vaikka sitä 13 kiloo olikin.

Ja edelleen, ap:lle suosittelen karppausta, on helppo, terveellinen, mukava ja nautinnollinen tapa pudottaa painoa ja siitä sitten jatkaa samalla ruokavaliolla loppuelämä, eikä tuu kilot takas.

T. se 19 jne

Toisissa 20 on normaalipainon alaraja, toisissa 18.

Esim. yleisurheilijanaisilla on usein painoindeksi 18-19 (paitsi heittolajien edustajilla) joten luukasaks haukkuminen lienee aika aiheetonta.

Kai noista mun mitoista näet etten ole kuitenkaan luuta ja nahkaa??

T.19/21

Ei ole ehtinyt kehittyä naisellisia muotoja.

Vierailija:

Lainaus:

En muuta syytä tiedä mistä painoero sitten vois johtua kun luuston rakenteesta, sillä varmaan yhtä liikunnallisia ollaan.

Miksi pitäisi olla joku 55-kiloinen ollakseen bikinikunnossa? Enkä kyllä ymmärrä, miten joku voi painaa niin vähän näyttämättä aliravitulta. Tai no, itse tavoittelen sporttista terveennäköistä vartaloa, joten kai ihmisillä on erilaisia tavoitteita.

Vierailija:

Lainaus:

Ei ole ehtinyt kehittyä naisellisia muotoja.

Sanotko, ettei 92-64-90 oo naiselliset mitat? Ja tissit C70? Kerrotko sitten mitkä on naiselliset mitat?

Haluaisinpa nähdä moisen operaation. Eiköhän siinä ole rasvakerrostakin ihan välissä. Mullakin on aikanaan ollu 70-senttiset rintsikat, nyt 85. Luurankoko mulla on kasvanut?

Itselläni rintsikoiden ymp.mitta 73 cm. Ja harrastan myös kuntosalia ja lisäksi body pumppia ja lenkkeilyä.

Eihän painolla tosiaankaan muuten ole mitään väliä, mutta siis ihmettelin vain tuota, kun sentit on melko samat, niin kuinka painoeroa on 10 kiloa. Eihän minuakaan tietenkään haittaisi pienempi paino, kunhan en muuttuisi alipainoisen näköiseksi. Itselläni nimittäin painon ollessa joku 60,5 näytin jo oikeasti _laihalta_, en niinkään hyväkuntoiselta. Ehkä se sitten tosiaan on niinkin pitkälti rakenneasia, en tosin mielestäni mikään erityisen vanttera ole, mutta en ihan keijukainenkaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat