Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

hermo menee..keksii aiheen soitella joka päivä, jottei vaan mikään asia jäisi häneltä piiloon meidän elämästä. ei sille enää viitsi kyllä mistään puhuakaan. ja taas saatiin tästä miehen kanssa tappelu aikaiseksi, kun se ei saa sanottua EI äiteelleen. jotain rajaa..

muilla yhtä ihania anoppeja?

Kommentit (25)

anoppi soittais edes joskus pojalleen. Tuntuu oudolta kun ei vuosikausiin ole soittanut kuin ainoastaan pari kertaa vuodessa pyytääkseen käymään synttäreillä tms. Mutta ei koskaan muuten vaan kysyäkseen poikansa tai tämän perheen kuulumisia :-(

kyllä se minun mielestä on kummallista että 32 vuotias poika mieluummin keskustelee lapsen nimestä ja ristiäisistä äitinsä ja siskonsa kuin vaimonsa kanssa.. EN minäkään vedä meidän perheen asioihin koko omaa sukua.. Halusit tai et tällaisessa tilanteessa on aina kolme yhtä vastaan eikä ne miehet aina edes tajua tyai halua tajuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täysin samaa mieltä olen ap:n kanssa. Anopin ei tarvitse nuuskia poikansa perheen asioita. Mitä hänelle vapaaehtoisesti kerrotaan, se riittäköön.

Sopii hankkia oma elämä. Helvettiin kaikki nokka pitkällä toisten asioita tonkivat anopit.

vielä kommentoida tuohon huonoon äitisuhteeseen. MInulla onnhyvä ja rakentava suhde äitiini. Voimme ilmaista tunteitamme puolin ja toisin, myös negatiivisia. Äitini on myös siinä mielessä kehittynyt ja kypsä ettei hänen tarvitse muiden aikuisten elämää ohjailla ja säätää, vaikka vierestä seuraakin. Esimerkiksi miehelleni hänen ei ole tarvinnut kertaakaan opastaa mitään.. ja minä osaan sanoa, että nyt riittää ja silloin riittää

Anoppi taas on esimerkki huonosta äiti-lapsi suhteesta. hänelle ei saa suuttua, ei saa asettaa rajoja ei mitenkään loukata, vaan hän saa pössöttää juuri kuten lystää tajuamatta tai edes ajattelematta omaa toimintaansa.

puhukaa vain huonoista äitisuhteistanne joita korvaatte anopeillanne. ILmankos anopit ovat tyytyväisiä kun roikutte siellä heidän tyttärinään, mutta ette aikuisina itsenäisinä ihmisinä.. vaan kukin hakee äitinsä mistä haluaa

päivässä, PAHIMMILLAAN jopa 5 kertaa/vrk. tämäkö on siis mielestäsi normaalia ja hyväksyttävää nro 14? eli jos minä vaikka haluaisin soittaa jollekulle vastaavasti, niin saan sen tehdä, koska MINÄ haluan - toisen mielipiteellä ei ole väliä? meillä on pidettykin puhelimet välillä kiinni ja äänettömällä asian takia. mies on niin saamaton vaan sanomaan mistään vastaan porukoilleen...ap

Kuulostaa että olet max 26 v, huonoissa väleissä oman äitisi kanssa ja kateellinen koska miehesi äiti on kiinnostunut pojastaan ja lapsenlapsestaan. Annatko lastasi ikinä edes hoitoon anopille? Niin, hänhän ei osaa niitä kasvattaa...

Voi että ap, ota peili käteen ja katso mikä katkera nainen sen edessä on.

taas hyökkää täällä vastaan. jos joku ei jostakusta yksinkertaisesti pidä, ei tule toimeen, niin heti on asennevamma. ja kyllä, asia koettelee jo liittoammekin, eli minulle se ei ole pieni asia. minulle jonkintasoinen yksityisyys on tärkeää, ja sen pitäisi anopinkin ymmärtää. parhaimmillaan soittoja tullut noin 5:kin päivässä, että antaako vaan soittaa, niinkö?!

kuin hänen kaksi poikaansa = siis ei muuta elämää, niin on se vähän outoa! enkä jaksa käyttää isoja alkukirjaimia...

tuntuu siltä niinkuin anoppi asuisi meillä, vaikka välimatkaa onkin 300 km. toki käy meitä aina katsomassa paikan päälläkin itse kutsuttuna :)

Pitäisi pojan osata itse sanoa äitilleen, jos häiritsee. Toisaalta itsepähän anoppi ne puhelunsa maksaa. Sanoisiko AP omalle äitilleen, ettei saa soitella, jos se sitten soittelisi joka päivä? Helpomminhan ne toisen sukulaiset aina ärsyttävät.

ja soittaa miehelles, eikä oma äitisi joka sinulle soittelisi useita kertoja päivässä.

Meillä minä saan äidiltä päivittäin useita puheluja :( Olen kyllä hänelle sanonut että häiritsee kovasti ja yrittänyt kysyä syytä puhelinterrorismilleen. Hän vaan sanoo, että tulee joku asia minkä haluaa sanoa tai kysyä tai muuten vaan jutella eikä sitten muista että olen kieltänyt jatkuvan soittelemisen.

2-vuotias poikani on onneksi oppinut vastaamaan puhelimeen. " Haloo, mitä kuuluu?" sanoo ja alkaa esitellä lelujaan puhelimelle. Annankin pojan puhua ihan vapaasti mummonsa kanssa niin kauan kuin haluaa ja mummo viihtyy linjalla =D

Ikävää, jos anopin kanssa yhteydenpito tekee elämänne vaikeaksi.

Itselläni on hyvin hienovarainen ja mainio anoppi. Nähdään pari kertaa vuodessa ja aina mielelläni menen sinne. Mies puhuu äitinsä kanssa melkein joka päivä tai oikeastaan molempien vanhempien kanssa. Mua se ei häiritse ollenkaan, se on lähinnä kuulumisien vaihtelua. Appivanhemmilla on mielipiteensä ja välillä yrittävät puuttua meidän, mutta vedämme yhtä köyttä mieheni kanssa. Ja jos emme vedä anoppi tulee 100% mun puolelle riitatilanteessa (jos on eri mieltä kanssani pysyy kokonaan hiljaa!) :O)

Minä itsekin soittelen usein äitini kanssa, joten miksi ihmeessä kiusaantuisin miehen puheluista vanhemmilleen.

Älä anna anopin tulla väliinne! Jos ei mies sitä itse tajua sano suoraan anopille!

Ei sillä, vaikka niitä monta tulisikin, niin mitä se ap:ta haittaa? Eiköhän se enemmän ole miehen ongelma, jos on... Mies varmasti osaa laittaa puhelimensa äänettömälle tai jopa kokonaan kiinni, jos niin pahasti äitinsä soittelut häiritsee ;) Tää on taas asia, jota mä en käsitä, että miten ap:ta voi haitata, että anoppi soittaa omalle pojalleen??? Mä en vaan ymmärrä, miten ihmeessä ap siitä kärsii??? Ja eihän siihen puhelimeen ole pakko aina vastata... ;)

Kaipa se miehes tietää miten yksityisiä ja intiimejä teidän perhettä koskevia asioita saa puhua eteen päin äidilleen ja mitä ei??? Mitä silloin haittaa, jos anoppi soittaa miehellesi (pojalleen!!!) ja kyselee päivän kuulumiset ja lastenlastensa kuulumiset?

En mä vaan jaksa ymmärtää näitä turhasta kitisijöitä... Mikä riesa, kun miehes on kuitenkin se jolle anoppi soittaa, ei sulle! Ja miehes varmasti tietää mitä asioita saa ja voi äidilleen puhua.

Ei oo kumma että avioliitot epäonnistuu, kun on noin paha asennevamma... Tuollaisesta tulee vielä kyllä mieskin kärsimään... Asennevammasta meinaan ;) Ulottuu varmaan vähän laajemmallekin kuin anoppiin, kun kerran noin turhasta ja pikkumaisesta asiasta pitää vetää herne nenuun.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat