Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tilanne on tämä: olemme lapseton nuoripari ja olemme muuttaneet Ouluun koska pääsin yliopistoon opiskelemaan! Ostimme 9*50 asunnon täältä, koska vuokrarahoina olisi menny niin pitkä penni hukkaan. Opiskelen ekaa vuotta.

Miehellä huono työtilanne täällä. Kulkee muualta töissä 500km matkan, joten on fifty-fifty töissä ja kotona, tekee aina töitä putkeen ja vapaat viettää täällä. Vakipaikka ja se mikä mahdollistaa tämän, ON ILMAINEN MAJOITTUMISMAHDOLLISUUS TYÖPAIKKAKUNNALLA.

Mies hakenut koko ajan täältä pohjoisesta töitä, mutta huonolta näyttää. Nyt kuulimme, että miehelle olisi hänen unelmiensa työmahdollisuus ensi keväällä, mutta paikkakuntana olisi HELSINKI.

Itse siis olen ensimmäisen vuoden opiskelija, eli en voi lähteä täältä enkä saa siirtoakaan. Asunnon saisi myydä verottomasti syyskuussa 2007. Helsingissä tämmöistä ilmaista asumismahdollisuutta miehelle ei ole.

Miten on, onko meidän jatkettava tätä nykyistä reissaamista, vai pidennettävä reissaamista, että mies saisi unelmatyönsä??? Auttakaa, olen pähkinyt yksin tätä öin ja päivin. Olkaa onnellisia jos teillä on hyvät työpaikat ja koti SAMALLA PAIKKAKUNNALLA... tämä on kauheeta aikaa:((((

Kommentit (12)

ja sitten pyrit uusilla pääsykokeilla Helsinkiin, saat varmasti hyvitettyä opintoviikkosi. Tai sitten teet kiireellä kaikki pakollista läsnäoloa vaativat luennot (mun alalla niitä ei ollut just ollenkaan) ja lähdet sitten itse Helsinkiin. Saat melko varmasti etätenttiä kokonaisuuksia tai sitten rustailet esseitä. JA gradua voi joka tapauksessa tehdä missä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla