Seuraa 

Ensimmäinen nimi on ollut selvä jo vuosia, toiset ja varsinkin keskimmäinen nimi nyt hakusassa - nimiä tulee siis kolme. Pidämme luontonimistä, mutta siinä kriteerinä on se, että sen tulee liittyä vuodenaikaan jolloin syntyy, eli talveen. Esim. Touko ei siis käy. Isosiskon toiset nimet on Lumi Tuuli, jos tämä nyt antaa jotain vinkkiä mikä mieleen.

Nyt tuntuu vaan ettei keksitä " sitä oikeaa" ja tällä hetkellä nimivaihtoehtoina on:

Eero Oiva Ilmari

Eero Ohto Ilmari

Eero on siis ehdoton, sitä ei vaihdeta, ja Ilmarikin tosi mieluinen muttei välttämätön, jos parempi tulee vastaan, esim. Lumi Tuulin kaltainen yhdistelmä. Nyt niminikkarit siis vaihtoehtoja kehiin tai mielipiteitä noista nyt mietinnässä olevista!

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Teiltä tuli monta vaihtoehtoa, jotka ei ole käynyt mielessäkään, mutta kivoilta kuulostaa! Täytyy kattoa, mihin sitten päädytään...Poikahan on vielä mahassa ehkä muutaman viikon (toivottavasti ei enää kauaa...) joten aikaa vielä on....

ehdotukseksi jokunen:

Eero Kuura Ilmari

Eero Huurre Ilmari

Eero Huurre Otava

Eero Pyry Ilmari

Eero Kuura Pakkanen

Eero Yö Pakkanen

Eero Kuura Yö

Eero Kuura Yö

Miten olisi Eero Ilmarinen?? Aika hieno " merkitysnimi" , tai ainakin kuuluisin kaima löytyy Kalevalasta! :o) Vrk:sta löytyy 45 Ilmarista, joista uusin vuodelta 2002. Mutta tietysti jos sukunimi on -nen loppuinen, niin sitten ei kyllä käy.

Eero Toivo Ilmari

Eero Sisu Ilmari

Eero Elo Ilmari

Eero Voitto Ilmari

Eero Kuisma Ilmari

Eero Ukko Ilmari

Eero Onni Ilmari

Muutamia yritin vielä keksiä jos ette olekkin näitä jo pohtineet :)

Pakko oli vastata, kun ollaan samoja nimiä pyöritelty. Meillä kakkosesta tuli Ohto, mies ei lämmennyt Oivalle, enkä minä Eerolle :-)) Sanoisin Eero Ohto Ilmari, vaikka kyllä se Oivakin on kiva nimi.

Minusta se on pojan nimi..käytetty siis kummallakin, mutta jos tykkäät siitä pojan nimenä niin Eero Tuisku tai Eero Tuisku Ilmari ois kiva!

Ja tuo jo ehdotettu Otava ois myös ihana..Eero Otava..oih ;o), myös Eero Otava Ilmari on kiva!

Ja Eero Otso Ilmari myös kiva!

Tulipas jo pian ilahduttavan paljon vaihtoehtoja...Täytyypä heti kommentoida...Toivottavasti muistan nyt kaikki mitä ehdotettiin...

Ekana Pakkanen, Yö, Aslak, Miko - ei. Jotenkin ei tunnu meidän nimiltä.

Tuota Eero Pyry Ilmaria me on eniten mietitty, mutta aateltu sitten että päriseekö ärrä liikaa kun joka nimessä on R ja siks on aateltu jotain pehmeempää väliin. Myös Kuura ja Huurre on mulle erittäin mieleen - täytyy kysyä mieheltä vielä- mutta siinä tuo sama r-homma. Mitä mieltä te ootte?

Eero Otso Ilmari - tätä mies ehdotti, mä epäröin ja ehdotti sitten sitä Ohtoa, joka kuulosti vähän paremmalta mun korvaan. Mutta ei huono tämäkään.

Eero Tuisku Ilmari - tää ollu mun mielessä ja oon miettiny samaa, että tytön vai pojan nimi. Mies ei kauheen ihastunu tähän Antti Tuiskun takia, mielleyhtymänsä kullakin =)

Eero Aarni Ilmari - Aarnista tykkään kovasti, on vaan jo lähipiirissä käytössä mutta ei ole tullut mieleen sujauttaa se tuohon väliin...haittaiskohan...?

Eero Otava, Eero Otava Ilmari - ei huono tämäkään

Eero Viima Ilmari - aivan ihana, täytyypä kysästä mieheltä!

" Jos Ilmarin voisi korvata niin...

Eero Pyry Petteri

Eero Pyry Pietari

Eero Pyry Elias

Eero Pyry Elmeri jne

Eero Kuura Kaspian

Eero Kuura Kalevi

Eero Kuura Kasperi

Nämäkin kivoja, täytyypä miettiä.

Niin, ja lisäisin vielä, että nimen ei ole ihan pakko olla ns. luontonimi, mutta ois kiva jos jotain tarkottais, eli ns. merkitysnimi kuitenkin.

Lisäkommentteja ja ehdotuksia otetaan vastaan!

muutama ehdotuskin vielä:

Eero Oma Ilmari

Eero Ilo Ilmari

Eero Okko Ilmari

Eero Into Ilmari

Eero Jylhä Ilmari

Eero Halti Ilmari

Eero Taisto Ilmari

Eero Sumu Ilmari

Eero Auvo Ilmari

Eero Aatos Ilmari

Eero Sulo Ilmari

Eero Osma Ilmari

Eero Iisko Ilmari

Myös Eero Ilmo jotain ois kiva, mutta tuo Ilmari ei siihen kyllä kävis sitten ;o)!!

Eero Aarni Ilmari

Eero Pyry Ilmari

Eero Kuura Ilmari

Jos Ilmarin voisi korvata niin...

Eero Pyry Petteri

Eero Pyry Pietari

Eero Pyry Elias

Eero Pyry Elmeri jne

Eero Kuura Kaspian

Eero Kuura Kalevi

Eero Kuura Kasperi

Yöllä tais olla vähän sekavaa tekstiä...kysäsin mieheltä noita eri vaihtoehtoja. Viimalle tuli suoraan ehdoton ei. Ei kuulemma rimmaa. Höh. Ja vielä ehdotin sitä Tuiskua, ja kuulemma ei mitään Antti Tuiskua meille. Ja r-nimeä ei siihen väliin...

Että löytyykös vielä sitten jotain?

Ja jos noista meidän alkuperäisistä pitäis valita, kumpi on sulle enemmän mieleen, Oiva vai Ohto? Oiva siis mun ehdotus ja Ohto miehen, sen mun hylkäämän Otson jälkeen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat