Seuraa 

Meillä neiti nyt kuukauden vanha ja kakka on tullu viimeksi toissa pävänä.

Syö pelkkää rintaa ja tähän asti kakkinu joka päivä (vähintään kerran).

Eilis illankin huusi masuaan,joka on siis ihan uutta,ei oo ennen tuolla tavalla itkeny.Pieruja kyllä tulee välillä mutta missäköhän se kakka viipyy??Vai huolestuinko turhaan?

auttakaa...

-Tiggr&Nasu-typy

Kommentit (5)

Niin ja tosiaan, muutaman ekan viikon aikana poika kakkasi kyllä taajaan, mutta juuri noin 1kk iässä tahti harveni. Ei varmaan ole mitään huolta, jollei ummetus kiusaa vauvaa.

alkoi kans tuo lakkoilu reilun kk:n ikäisenä. Yhtäkkiä reilu viikko panttaamista ja siitä lähtien tuo väliaika vaihtelee 4-8 päivää. Vatsa ei silti ole kovalla, rupsuja tulee tiuhaan tahtiin. Annettiin aluksi mallasuutetta, ilman mitään tehoa. On aika helppoa tuo vaipanvaihto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se tarkoittaa, että vauvasi käyttää kaiken maidosta saamansa, ei tule " jätettä" . Ja näin siis täysimetetyillä vauvoilla. Meillä pisin kakkalakko kesti aikoinaan 6 vrk.

(Eri asia, jos vatsa/ummetus näyttää vaivaavan vauvaa, jos vatsa on selvästi kipeä ja vauva tuntuu itkevän masuaan. Voi kokeilla esim. hierontaa.)

Sorry, luin vähän huonosti viestisi. Jos vauva siis itkee vatsaansa, niin mallasuutteesta voisi olla apua. Annostuksesta mulla ei ole kokemusta, mutta jollain varmaan on. Tai neuvolasta kannattaa kysyä, ellet saa vastausta ennen maanantaita.

Meidän poika kakkasi 1kk-4kk iässä vain kerran viikossa ja välillä taisi mennä 12 päivääkin, ettei kakkaa tullut. Ei oireillut mitenkään ja itse olin vain tyytyväinen, kun tuli vähän kakkapyykkiä. Sitten kun kiinteät aloitettiin, tahti muuttui.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat