Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hei!

Te, joilla on kokemusta jonkinlaisesta nestepaastosta tai vastaavasta niin kertoisitteko kokemuksianne.

Haluaisin kokeilla jotain paastoa, joka pistäisi vauhtia tähän pieneen painonpudotukseen. Tarkoitus on jatkaa sitten paaston jälkeen terveellisellä ruoalla ja muilla " oikeilla" laihdutusmenetelmillä.

Mitä paastoa olette kokeilleet? Toimiko? Mitä kannattaa huomioida paastotessa tai sitä suunnitellessa?

Olisin kiitollinen kaikista vinkeistä, sillä mulla ei ole kokemusta tällaisesta. Tavoitteena on 5-7kg:n pudotus.

T: äiti 176cm ja 71 kg

Kommentit (9)

Pelkällä paastolla 5kg painon pudotuksessa nesteen osuus on n. 1kg, rasvan 2kg ja lihasten 2kg.

Tiesithän, että mitä enemmän on lihasta, sitä suurempi energiankulutus levossakin, joten tällä konstilla myös pienennät lepoaineenvaihduntaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ostin valmiin paketin luontaistuotekaupasta, 7 päivää. meni ihan ok, mutta kynnys on kova tehdä se uudelleen... painoa lähti 5 kg ja kaikki vanhat vaatteet meni päälle. ei tullut heti edes takas se paino, puolet tuli kuitenkin... tosi hyvä alku painonpudotukselle!

Mulla lähti 5kg viikossa ja sen jälkeen oon pudottanu reilut 20kg. Tuli tosi hyvä olo, samoin koin puhdistuneeni sekä sisäisesti että ulkoisesti. Iho voi tosi hyvin, tosin ensin meni huonommaksi ja pukkas kaikki kuonat ulos. Suosittelen!

Ostin paastopaketin luontaistuotekaupasta. Siihen tuli kaikki, suolihuuhtelusta keittoihin. Nesteen juominen on tärkeää ja suolihuuhtelu. Paaston jälkeen kannattaa antaa kehon palautua, joten ei heti kiinteitä ruokia.

Pari kiloa lähti mutta antoi motivaation jatkoon

Sitten kannattaa myös puhdistaa suoli jossain vaiheessa ihan peräruiskeella.

Itse paastoon saitkin hyviä ohjeita, muista juoda paljon nestettä. Itse olen joskus ollut mehupaastolla, eli join lantrattua hedelmämehua ja kerran päivässä lihalientä tai tomaattikeittoa. Pari ekaa päivää on pahimmat, sitten se nälän tunne katoaa ja voisi jatkaa loputtomiin paastoamista, mutta silloin on pidettävä pää kurissa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat