Vierailija

Olen ihan puulla päähän lyöty, kun miesystäväni kosi minua näin lyhyen seurustelun jälkeen enkä tiedä mitä tehdä! Hän tuntuu kyllä oikealta ja hyvältä ja voin kuvitella viettäväni loppuelämäni hänen kanssaan, MUTTA loppujen lopuksi 5kk on kuitenkin tosi lyhyt aika ja miehestähän voi vielä paljastua vaikka mitä... Emme kuitenkaan ole mitään teinejä enää.

Muita, joilla mies on kosinut pian? Miten on mennyt?

Kommentit (17)

Jarruttelin tietysti järkevänä tyttönä (ikää nyt 31v :) ) vastaan. Naimisiin menimme 8 kk:n tuntemisen jälkeen. Lapsi syntyi lähes päivälleen vuoden naimisissa olosta. Nyt odotamme toista. Hyvin on mennyt, mies melko tempperamenttinen, mutta niin olen minäkin! :D

ONNEA teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jälkeen, mutta kihlat venyi lähes 8-vuotisiksi, kun ei jaksettu järkätä häitä :-) Yhdessä ollaan edelleen, nyt jo useita vuosia naimisissa ja tullaan olemaan elämämme loppuun saakka. Että voi tuo hyvin teillekin onnistua, mutta jos _yhtään_ epäröit, ota aikalisä, ehdittehän te myöhemminkin. Pitää vaan valita sanat tarkkaan, ettei loukkaa toista kovin pahasti.

Häät olivat n. 10 kk myöhemmin. Nyt tästä kihloihinmenosta on kulunut 11 vuotta eikä ole kaduttanut eikä mitään luurankoja ole miehen kaapista paljastunut. Oltiin silloin 21- ja 23-vuotiaita, mies nuorempi.

Ehkä asiaan vaikutti se, että ei tosiaankaan enää oltu teinejä ja molemmilla jo monenelaisia kokemuksia elämästä.

Yhdessä ollaan nyt oltu 5 vuotta ja yksi lapsi ja onnellisia ollaan vielä , eikä kaduta ollenkaan, päinvastoin!

Minä en voi sanoa nopeudesta mitään sillä itse aloin odottaa esikoista vasta kahden kuukauden seurustelun jälkeen. Nyt toinen tulossa ja onnellisia ollaan. Kihloissa mutta ei naimisissa.

Mies kosi 3 kk:n tuntemisen jälkeen ja nyt on jo 13 vuotta takana ja edelleen tuntuu siltä, että tämä voi hyvin kestää vanhuuteen saakka. Eli sanoisin, että luota vaan tunteisiisi!

Vastasin vienosti " juuh" ja kihloihin mentiin 3 kk päästä kosinnasta, jolloin oltiin oltu yhdessä 7,5 kk. Seuraavan keväänä erottiin hetkeksi, mutta palattiin yhteen ja nyt ollaan oltu yhdessä yli 11 vuotta, joista kohta 8 vuotta naimisissa. Kaksi lastakin on siunaantunut.

me tavattiin heinäkuussa 02, itse asuin ulkomailla ja olin suomessa lomilla. jätin kaiken taakseni ja jäin suomeen, niin varma olin että tässä on se oikea. vajaa viikko oltiin tunnettu, oltu yhdessä 24/7, kun sanoin miehelleni että uskon meidän vielä menevän naimisiin. marraskuussa hän kosi, joulukuussa 03 oli häät ja esikoinen syntyi. siitä 7kk aloin odottamaan pikkukakkosta :-)

summa summarum, eli tunnettu ollaan alle 3.5 vuotta, kaksi lasta on saatu ja onnellisesti ollaan naimisissa.

kannattaa kuunnella sydäntään..

Minä olin varma ikuisesta rakkaudesta jo parin kk jälkeen...

Nyt pari vuotta naimisiin menosta...alkuhuuma haitunut mutta kyllä tämä on sitä ihtiään...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat