Seuraa 

Miten aiotte juhlistaa esim uutta vuotta; juotteko jotakin, ja jos ette niin miten perustelette.. ? Itse olen päättänyt, että mikäli yritysaika ei nyt ihan vuosien mittaiseksi veny (!), niin yritän olla juomatta; tiedän että alan sitten jossitella jos ja kun tulee raskaaksi, että onko vahingoittanut jne jne, vaikka tiedän ettei olisikaan voinut. Olipas seka´vasti sanottu, mutta ehkä joku ymmärsi pointin :)

Kommentit (8)

Kun alotettiin yritys niin jätin melkein kaikki paheet pois että jos ois,jos ois sittenki tärppi käyny.Mutta sitten kun aika vain meni eikä mitään kuulunu niin ei sitä enää jaksanu tsempata itteesä.Meillä esikoisen yritystä ollut nyt toukokuusta 2005 lähtien ja viime kierrossa sain vihdoin sen plussan testiin.Mutta sitä iloa ei kestäny ku 5pv kun tuli alkuraskauden keskenmeno rv4+3.Nostan kyllä hattua niille jotka pystyvät kuukaudesta/vuodesta toiseen pidättäytymään esim. alkoholista,ite en oo siiihen pystyny ennen kun kierto on lopuillaan.Sanotaan et noin 5-6pv ennen kuukautisten alkamista oon ollu juomatta ym.Mulla on nyt menossa keskenmenon jälkeen kp18/24-27 ja ovistuntemuksien perusteella tää kierto väh. 27 pvn mittanen joten huomenna aion uskaltaa ottaa punaviiniä ja olutta,en kuitekaa änkyräkänniin asti............;)

Mut omalla kohallani voin sanoa et ei mulla ainakaa tuu siitä mitään jos kuukaudesta toiseen elän sen mukaan et jos nyt oonki raskaana ni en voi tehä mitään.Ja aina vaa pyörittelis sitä vauva-asiaa mielessaä.Muut voi toki olla eri mieltä mutta ite oon ollu heikko nytten.

Plussaonnee sulle!!!!!!!!!

Toisaaltahan sitä vois ajatella niin, että kiinnittymisestä asti vois mahdollisesti vahingoittaa tulevaa vauvaa tai estää kiinnittymisen jos vaikka juo ja polttaa.. Kuitenkin olen ikävä kyllä nähnyt niin monia tuttuja jotka polttaa ja juo koko raskausajan läpi, ja silti saavat " normaaleja" lapsia. Siis mitään näkyvää kehityshäiriöitä ei ole ilmennyt. Että kyllä kait sitä uskaltaa ovulaation jälkeiset 2 viikkoa olla melko normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Elin täysin normaalia elämää plussaan asti. Viikonloppuihini eivät muutenkaan räkäkännit kuulu, joten muutamasta viinilasillisesta en ollut moksiskaan. Punaviinin on sitäpaitsi tutkimuksissa todettu parantavan mahdollisuuksia kiinnittymiseen, jos sitä nautitaan lasillinen, pari ovulaation aikoihin/jälkeen. Lisää kuulemma kohdun verenkiertoa. Mä en pysty ainakaan maalaisjärjellä käsittelemään, miten täysin irralliset kaks solua vahingoittuvat, jos äiti ottaa pari lasia viiniä! Toiset yrittää lasta vaikka 5 vuotta, ni ole siinä sitten absolutistina. Mielestäni lähinnä hysteerinen asenne, mutta jokainen tietysti tekee niin kuin parhaaksi näkee. Mulle on kyllä on selvää, että raskauden havaittuaan pitää nollatoleranssin.

Mutta kun sitä tietoa ja näyttöä EI ole koska keskenmenon aiheuttajaa harvoin kyetään toden näyttämään :/

Keskenmenoista veikataan jopa että 70% olis tuulimunaraskauksia, ei siis minkään ulkoisen tekijän aiheuttamaa, kun ei sisäisenkään...

Ottakaahan jokainen ihan rennosti elämästä nauttien, kuului siihen alkoholi tai ei. Itse uskon että liika tieto aiheuttaa tuskaa ja tietyn verran tieto lisää elämänlaatua juuri sopivasti parempaan päin :)

Parempaa Uutta vuotta kaikille!!! :)

Elin täysin normaalia elämää kunnes testi näytti plussaa.

Musta on kiva elää normaalisti koska sitte elämän tyyli ja laatu muuttuu kuitenkin ihan erilaiseksi raskaaksi tullessa. Tuleepa ainakin vaihtelua sitte näin elämään, jos ei muutoin ;)

Ensimmäinen krapulaton uuden vuoden päivä sitten meikäläisen muistiin! =) Eli mä kyllä jätän viinakset väliin aina oletetun oviksen jälkeen. Johtuu ihan periaatteesta, tavallaan erään fas-lapsen, jonka parissa olen työskennellyt, vuoksi. Tiedän, etten tuskin saisi niin pahaa hallaa aikaiseksi alkuraskauden aikana ryypiskelemällä, mutta periaatteet on periaatteita. Ja onhan noita juttuja lukenut, että alkoholi heikentäisi raskaaksitulemisen mahdollisuutta. Mutta jokainen tyylillään, en todellakaan ketään paheksu joka toisin toimii!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat