Vierailija

Onko kellään muulla välillä rinnat kipeät ennen menkkoja ja välillä ei?! Entätä sit kun tääkin on toispuoleista eli toinen on kipeä ja toinen ei...

Kommentit (13)

Ois kyllä aikamoinen osuma ollut, jos siitä olisin tullut raskaaksi. Ei tosin paha juttu tietty ollenkaan :-( Noita syöpäjuttuja lukeneena oon ihan säikkynä... Ehkä ne kuitenkin on ne menkat. SItä vaan ihmettelen, kun eivät ikinä aikaisemmin ole olleet ennen menkkoja!! Oviskin tosin oli tässä kierrossa erikoisen voimakas...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Elimistö reagoi erilailla eri aikoina. Itse en ainakaan voi sanoa, että AINA ennen kuukautisia olen pahantuulinen tai AINA tulee ovulaatiokipuja tai AINA punaviinin juonnin jälkeen on migreeni. Välillä tuntuu tuolta ja välillä tältä!

Olettaisin itselläni johtuneen tänään alkaneista " kuukautisista" (hormonikierukasta johtuen vain pientä tuhrua). Ehdin jo epäillä raskauttakin, kun rinnat tuntuivat jotenkin piukeilta, mutta ehkäpä viimeistä käyttövuottaan vetelevä hormonikierukka erittää jotenkin eri tavalla hormoneja kuin ennen?

Ja nimeomaan kausiluonteisesti. Tuolta rintojen sivusta tavallaan juimii. Toinen puoli aina enemmän kuin toinen. Jos se on syöpää ni onpahan hitaasti etenevää koska vuosia jo ollut niin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat