Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

että mies luule voivansa käydä ulkona klobeilla harva se viikonloppu ja mun pitää aina olla kotona lapsen kanssa. En edes tahtoisi mennä mihinkään klubeille itse, mutta tunne itseni niin syrjäytetyksi kun mies ajattele vain itseään. nyt kin meillä olisi mahdollisuus viettää utta vuotta kahdestan, mutta hän ilmoitti lähtevänsä kavereiden kanssa,ei edes kysynyt, tahtoisinko tehdä jotain hänen kanssaan...:( inhottaa!!!!

Kommentit (3)

Kun miehesi ilmoittaa että lähtee ulos, sano että se ei käy koska sinä olet lähdössä ulos. Vaatteet päälle ja äkkiä ulos. Jätä miehen lasten kanssa ja jos jotain muttia, niin sanot että hanki itse lastenvahti. Näin hän saa tietää miltä sinusta tuntuu kun hän menee

anteeksi kirjotusvirheet

juu ei oo valmis perhe-elämään mies, sen huomaan. kesyyntyyköhän koskaan, ikää kuitenkin on jo 30.... enkä jaksais ikuisuuksia odotella.

mä kaipaan, että mut otetaan huomioon ja mun kanssa tahdotaan tehdä asioita yhdessä. en kaipaa tällaista.... huolissani en oo, ei se petä. Mutta mun pitäis olla tärkeempi kuin toi tanssimassa juokseminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat