Vierailija

En silti haluaisi olla mikään päätähti ja prinsessa. Ristiriitaista, mutta olen vaatimaton luonne ;) Voikohan alttarille kävellä vaikka sieltä sivuovesta...;=)

Kommentit (12)

VINKKI: alttarille saavuttuasi älä laita jalkoja ihan yhteen kun minä tein enkä siitä enää kehdannut kesken kaiken vaihtaa asentoa ja siinä sitten huojuin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta heti kun kirkonovet avattiin, jännitys laukes ja hymyilin vaan kaikille. Mies vaikutti jännittyneemmältä kuin mä, vaikka on mua ulospäinsuuntautuneempi.

Hääparinhan pitää aluksi polvistua alttarin eteen ja pappi seisoo selin. No sitten, kun pappi oli kääntynyt hääpariin päin, nämä olivatkin huojuneet polvillaan siinä alttarin kaiteen päällä. Varmaan oli pokassa pitelemistä papilla.

Toisaalta jos vielä suunnittelette häitä ettekä ole kutsuja lähettäneet niin voihan vihkimisen suorittaa pienellä porukalla ja sitten järjestää isot hääjuhlat.

keskikesällä on häät, että onhan tässä hyvin aikaa jännittää. Muuten mua ei jännitä, on tiedossa vähän rennommat häät, joten en pelkää paniikissa, että joku kyyhkysten lähdetysseremonia yhdessä ilotulituksen ja torvisoiton kanssa epäonnistuu. Kirkossa kuitenkin ollaan vielä vähän jäykemmin, vieraatkin tietenkin vähän jännittyneenä. No onneksi siellä ei tarvi puhua mitään, mulla kun rupee ääni aina väpättämään. Ainiin, se yks sana, no ehkä sen saan kakistettua. Pitää vaan tilata just sellainen kampaus ja meikki että tuntee olonsa varmaksi ja sitten olla katselematta ihmisiä silmiin.

Hyvää häävuotta kaikille 2006 naimisiin meneville!

Ap

Ja kun aina kaikki ekana kattoo morsiamen pukua sun muuta,kääks...Koska sun pitää kävellä alttarilla?mun jo muutaman kuukauden kuluttua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat