Vierailija

Kiva tajuta se nyt yli 30-vuotiaana.

No, väliäkös tuolla.

Kommentit (20)

" ruma" . Hän sai siitä kuulla paljon koulussa. Hänellä on iso pää, korkea otsa, pienet silmät, perunanenä, rasvainen akneen taipuvainen iho sekä helposti rasvoittuvat hiukset.

Mutta kun hän meni naimisiin, hänet oli näitisti meikattu ja laitettu. Jopa miehet sanoivat, että onpa hän nätti.

Tarinan opetus: rumuudellekin voi tehdä jotain. Paljonkin, jos vain haluaa.

Elämääni olen kuitenkin hyvin tyytyväinen, enkä oikein arvostakaan kauneutta minään arvona. Olen mieluummin sitten vaikka älykäs ;0) Pukeudun toki siististi ja huolehdin ulkonäöstäni, mutten ota siitä mitään stressiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nuoruus ja elinvoima ovat kauneutta!

Nyt tajuan, ettei kukaan ole sanonut mitään positiivista ulkonäöstäni yli viiteen vuoteen ja mua käytetään usein humoristisesti esimerkkinä siitä, miten " rumallakin voi olla hyvä itsetunto" ...ja vasta nyt tajuan olevani ruma!?

Sen lisäksi tätä kirjoittaessa alan ymmärtämään, että olen myös helvetin tyhmä..

ap

Jokainen teistä joka väittää olevansa ruma sanoo itsestään yhden asian johon on tyytyväinen tai jota on joskus kehuttu. Mä en usko, että ykskään teistä on oikeesti RUMA! En usko!

Antaa tulla, nyt!!!

Mä en ole koskaan nähnyt rumaa ihmistä! Jokaisessa on jotain kaunista. Ja jos ei ulkokuoressa, niin varmasti sisällä sielussa ja sydämessä.

Pää pystyyn vaan!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat