Vierailija

Itselläni on vakava, muutkin cola -juomat käy, mutta kyllä pepsi max on parasta! Joka päivä on saatava tai tulee vierotusoireita..

Kommentit (14)

Puhuttiinkin aiheesta yhen lääkärin kanssa, joka sanoi että siinä on kofeiinin lisäksi joku riippuvuutta aiheuttava lisäaine. Itse vieroitin itseni 2 kertaa hirmuisien päänsärkyjen voimin ko. juomasta, mutta nyt on riippuvuus cokislightiin... Mulla ei muut colajuomat auttaneet, kun pepsimaxista alkoi tulla päänsärkyä, tai siis sen puutteesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Harjaan ja lankaan ja huollan ja ksylitolia kuluu, mutta minkäs teet kunhörppy silloin tällöin saa happohyökkäyksen aikaan...

Olenkin yrittänyt vähentää tai ottaa kerralla sitten enemmän ja kertoja vähemmän.

Kunpa pääsisi eroon...

menee yleensä vähäntään 1,5l pullo päivässä. Sit jos en juo niin tulee pääkipeeks. Se on varmaan siit kofeiinista. Vielä on hampaat onneks tallella. :)

mikä siinä koukuttaa, vai jokin muu? Olen ajatellut, että lapsille en todellakaan anna sitä ennen täysi-ikää.. tai no, ehkä vähän aikaisemmin. :)

Pakko olla aina kaapissa, jos on loppumassa niin eikun kauppaan tai huoltsikalle! Mutta joku pahe se pitää ihmisellä olla, jospa tuo olisi edes vähän terveellisempi kuin kahvi & rööki...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat