Vierailija

Ja siis siihen että miltä näytti?Mua aivan hirvittää kun en oikein ikinä käytä ripsaria kummempaa että kauanko kestää tottua omaan pärstään..

Kommentit (7)

Kun oli vielä vaaleat hiukset, niin kuvissa tosiaankin hiukset hävinneet kokonaan. Takaapäin näkyi todella kaunis suortuvista tehty nuttura, jonka ympärillä oli kukkasia ja huntu kiinnitettynä niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

poikatyttö, joka ei juurikaan meikkejä ole käyttäny, paitsi juhlissa. Oli aluksi hieman outo naama peilissä, mutta oli kyllä ihana nähdä itsensä kerranki kauniina! Etkä sä sitä sen päivän aikana juurikaan ehdi ajatella. Paitsi että kuulet olevasi kaunis tosi monta kertaa päivän aikana.

Mutta minä olenkin tottunut väkertämään hiuksiani ja meikkaamaan vimpan päälle, joten ajattelin " säästää" ja tehdä nuo itse, koska ainakin silloin tulisi mieleinen. Oli muuten onnikin, että tein kaiken itse, säästyi hurjasti aikaa, ja hääpäivän aamu olikin sitten ihanan rauhallinen eikä tarvinnut minnekään hötkyillä, vaan sai ihan rauhassa laittautua ja odotella tulevaa.

Olisi pitänyt vain luottaa omaan vuosien kokemukseen oman pärstänsä meikkaamisesta. Mulla on ihan kauniit voimakkaat piirteet ja loistava iho luonnostaan, ja olisi pitänyt tajuta, etten oikeasti tarvitse paljon meikkiä. Mies sanoi, ettei ollut tuntea mua alttarilla. Kiva, just senhän morsian haluaakin kuulla. :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat