Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Nyt kun uusi vuosi taas koittaa ja kaikki aloittavat kumminkin taas laihiksia, kuntoilua, paremmat elämäntavat, tupakanpoltto haluttais lopettaa jne., niin ajattelin, että kerättäis hyviä kokemuksia luontaistuotteista.

Joo, eiväthän ne lääkkeitä ole ja suuri osa varmaan jokinsortin humpuukia, mutta mahtuuhan joukkoon ihan apteekissakin myytäviä tuotteita (mm. vitamiinit: Multitabs, Monivita, kalanmaksaöljy jne.). Siis ihan kokemuksia erilaisista luontaistuotteista.. Minkä nimistä, mihin auttaa, mitä maksaa jne...

Ite voin aloittaa. Mä luotan ihan just näihin perinteisiin (ja nyt niin muodikkaisiin) kalanmaksaöljykapseleihin ja miksei myös tyrniöljy- helokkiöljykapseleihin. Olen huomannut, että ne auttaa mun kuivaan ihoon ja limakalvoihin. Ja olipa tehty tutkimuksia, että kalanmaksaöljyn omega3 ehkäisis masennustakin. Lisäksi olen silloin tällöin ottanut maitohappobakteereita jos vatsa äksyilee: on ripulia, ilmavaivoja mm. Auttaa.

Kiinnostunut olisin mm. painonhallintatuotteista. onko esim. niillä kromivalmisteilla oikeasti vaikutusta makeanhimoon taikka CLA-valmisteilla jotain tehoa laihdutuksen tueksi?

Tämä ketju siis avoin kaikille luontaistuotekokemuksille!

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kukaan kokeillut laihdutuksen TUEKSI CLA-valmisteita tmv.?

Tosiaan ihan tueksi... Laihdutan ja ajattelin, että jos on apua makeannälkään ja ehkä jos aineenvaihdunta hiukan kiihtyisi esim.?

Kun tuntuu, että flunssa on iskemässä, niin Esberitoxia napsimaan niin pysyy flunssa loitolla! Testattu on! Voin suositella lämpimästi kaikille! Sitä saa luontaistuotekaupoista.

Jooh... lähinnä nyt itse mainitsin nuo vitamiinit koska ajattelin, että joku alkaa kumminkin huutelemaan, että luontaistuotteet/vitamiinit ovat kaikki täyttä humpuukia eikä mitään ylimääräistä tarvita missään vaiheessa...

Lisää kokemuksia vai olenko tosiaan ainut " hurahtanut" ?

ap

siitä on se hyöty, että lihakset voimistuu helpommin, eli painonhallinnassa auttaa, jos samalla viitsii edes vähän liikkua. On tutkittua tietoakin olemassa. CLA:ta tosin saat myös maitotuotteista!! Eli ei ole hyvänlaatuinen rasva, mutta auttaa lihaksiston kehityksessä ja sit' ä kautta painonhallinnassa. Rasvatonta maitoa--siinä halvempi kotikonsti (en ite siedä maitoa)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat