Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis eikö Suomessa ole perheillä keskimäärin jotain 1.7 tai 1.8 lasta, mutta kun luin tuota ' Lastenne lukumäärä' pinoa niin tuli vaikutelma että kaikilla on 3 tai enemmän..

Kommentit (15)

Minusta rakkaus lapsiin ja lapseen on rajaton,mutta jaksaminen rajallista...enkä halua liittyä siihen marmattavien monilapsisten vanhempien joukkoon,jotka ajautuvat lopulta avioeroon.Itseni tuntien näin on parempi ja lapsemme vaikuttaa erittäin sosiaaliselta aurinkoiselta ihmisentaimelta,jonka on helppo saada kavereita.

Itselläni on sisaruksia,mutta minulla on monta ystävää,jotka ovat ainokaisia ....

Sen olen huomannut,ettei sisarussuhteet ole ainoa autuaaksi tekevä asia...joskus sisarukset ovat parhaat ystävät ja joskus pahimmat viholliset.Monet lahjakkaat ihmiset ovat perheensä ainokaisia,koska vanhemmilla on ollut aikaa satsata heihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kovasti haluaisin toista, mutta mies ei. Lisäksi pojalla paha atooppinen iho ja allergioita, pelkään että seuraavalla vielä paljon pahemmat.

Lisäksi minä ja mieheni kummatkin opiskelemme aloille, ja olemme kuulleet niiin paljon siitä, mitä voi mennä pieleen raskaudessa ja mitä kaikkea vammaa ym. voi olla lapsella.

Jos teitäisin, että saan täysin terveen vauvan, niin heti tekisin, mutta en tiedä onko voimavaroja jos tuleekin ei terve lapsi tai jokin muu menee vikaa, esim. karmea synnytys ym.

Mutta sisarus olisi maailman ihanin asia pojallemme, minkä voisimme antaa, mutta eiköhän hän pärjää ilmankin sitä.

Kertokaa yksi lapsiset perheet valinnoistanne, mielenkiintoista lukea:)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat