Seuraa 

Onko kenelläkään kokemusta? Kiinostais mutta arveluttaa toi kun ei saa ihan makuuasentoon. Toisina rattaina/vaunuina mulla on bugaboot. Tällä hetkellä on matkiksinä inglesinan zippy mutta haluan niistä eroon kun ne vinkuu 3 vuoden käytön jälkeen :( Peg peregot ei kiinnosta, onko muita joita osaisitte suositella. Mah. pienet ja kevyet. :)

Kommentit (7)

Meillä on myös Zappit ja loistorattaat ovat kyllä! Meillä niitä on käytetty 1- ja 2,5-vuotiailla ja molemmilla toimivat erinomaisesti. Molemmat ovat myös nukkuneet niissä silloin tällöin päiväunet eikä ole tuonnanut vaikeuksia... Nukkuuhan lapset autossakin monesti istuma-asennossa päiväunet.

Ollaan työnnetty myös lumisilla/auratuilla kaduilla eikä sielläkään ole tuntuneet kauhean painavilta. Tykkään myös siitä et menevät tosi pieneen tilaan eivätkä ole sellaiset narisevat kun matkarattaat yleensä...:)

meillä ei kysymistäsi kokemusta, mutta nyt olen ollut todella tyytyväinen MacLareneihin. Niitä on eri malleja, jos haluat sellaiset, jotka menevät täysin makuuasentoon?

Meillä on nyt käytössä Volot, ja ovat kyllä loistorattaat;) Uskomantonta, mutta niillä pienillä pyörillä pääsee vaikka minne. Olemme käyttäneet esim. auratulla jalkakäytävällä! Tietysti parhaimmillaan ovat lumettomassa kaupungissa/ostoskeskuksessa ;)

Ja mikä parasta, eivät paina kuin 4 kiloa. Säätyvällä selkänojalla ja kuomulla vähän enemmän, mutta tosi kevyet ovat.

Meillä oli käytössä yli 3 vuotta Inglesinat, mutta jos nyt ostaisin, ostaisin ilman muuta MacLarenit.

MacLareneita ei ole tuotu vuosiin Suomeen, mutta nyt niitä saa Vaunuaitasta. Hintakaan ei ole ihan hirmuinen! MacLaren on kuulemani mukaan maailman ensimmäinen matkaratasvalmistaja, joka aloitti 60-luvulla matkarattaiden kehittämisen.

http://www.vaunuaitta.fi/sisalto/index.php?group=00000414&mag_nr=4

Magia:

Lainaus:

Onko kenelläkään kokemusta? Kiinostais mutta arveluttaa toi kun ei saa ihan makuuasentoon. Toisina rattaina/vaunuina mulla on bugaboot. Tällä hetkellä on matkiksinä inglesinan zippy mutta haluan niistä eroon kun ne vinkuu 3 vuoden käytön jälkeen :( Peg peregot ei kiinnosta, onko muita joita osaisitte suositella. Mah. pienet ja kevyet. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hyvin on nukkunut rattaissa ja itse asiassa viihtyy hyvin kyseisissä rattaissa! Tosi kätevät ja itse nostelen vanhoihin juniin yms. rattaat muksun kera itse jos avuliaita kanssaihmisiä ei ole lähettyvillä ;)

Joo mulla on vielä lisäksi suomessa noi Triumph Maclaren rattaat jotka on ihan huiput. Asun ulkomailla joten yhet extrat on kotimaassa. Saattaa tietty olla et ostan tänne samanlaiset tai muut maclarenit. Ostin ne viime kesänä ja on tosiaan hintansa arvoiset. Ei maksa mitään verrattuna inglesinoihin mutta taatusti paremmat ja käytännöllisemät. :)

Halusin matkarattaat, jotka OIKEASTI menevät pieneen tilaan ja ovat ulkonäöltään kivat. Nämä ovat 1kk käyttökokemuksella olleet aivan loistavat menopelit, todella ketterät, jämäkät ja menee pieneen tilaan (autossa takapenkin jalkatilassa)!

Meillä 4-vuotiaskin mahtuu reilusti istumaan rattaissa. Otimme sen kuomun irti, sillä se oli meille turha. Ainut mikä voi toisille tuottaa ongelmaa on tavarakorin puuttuminen - minä en sitä kyllä kaipaa. Ja kyllä meillä nukahdetaan Zappeihin, jos ollaan oikeasti väsyneitä.

Lämpimät suositteluni.

Aivan ihanat työtää ja menee pieneen tilaan! Kaikki ystävät on aluks kommentoinu tyyliin...tollaset rimpulat, mutta kun ovat työntäneet niitä, niin ovat olleet ihan ihmeissään kuinka törkeen hyvät ne on työntää! :) Suosittelen!

Joo just niitä tarkoitan(kirjoitusvirhe). Miten on kun ne ei mene makuuasentoon. Voiko niissä lapsi kuitenkin nukkua? Tarkoitus olisi käyttää kun lapsi on n 10kk ja siitä eteenpäin. Kuulostaa ihan huipuilta! :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat