Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulla on. Ja paha. Ennen rintani olivat c-d kuppia, kiinteät ja kauniit. Kahden lapsen imetysten jälkeen täynnä raskausarpia, roikkuvat ja nipinnapin c-kuppia. Häpeän itseäni ja on paha olo. :((

Kommentit (12)

mä olen aina ollut oikein tyytyväinen rintoihini, oli ne roikkuvaa AA.ta tai terhakkaa B.tä tai imettevän D.tä, mutta kasvaimil.ta ja muilta murheilta olen säilynyt, että sietää mun tyytyväinen ollakin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla oli nuorenpana kompleksi roikkuvista rinnoistani. Nykyisin kahden imetyksen jälkeen ne tosiaan ovat mitä ovat, nännit osoittaa suoraan maata kohti ja ovat tyhjää täynnä.

Mutta rintsikoilla saan ne hyvän näköisiksi ja olen huomannut että ne ovat VAATTEET päällä kait " parasta " mitä mussa on, ainakin miesten katseiden perusteella, joten olen alkanut jopa pitää niistä.

Mies ei ainakaan ääneen ole valittanut vaikka eivät todellakaan ole kauniit!

Näin vanhempana osaan arvostaa terveyttä niin paljon etten vaihtaisi mitään itsessäni vaan olen onnellinen jos saan hautaan viedä kaiken mitä minulla on. Ja ehkäpä juuri tuo imetys auttoi ymmärtämään miten mahtavat nuo rinnat oikeastaan ovat, ravitsivat vauvojani kiitettävästi!

minulla oli ennen raskauksia b-c-kuppi ja olin kokoon aivan tyytyväinen enkä missään nimessä toivonut yhtään isompia rintoja. nyt kuppikoko huitelee jossain dd-e:n tietämillä... kolmannen lapsen imetys on vielä kesken joten toivon että nämä tästä pienenevät vielä mutta tuskinpa enää ikinä pääsen tuohon b-c-kuppiin.

rintojen riippuminen ei minua sinänsä vaivaa, se on asia joka on helppo korjata hyvillä liiveillä. miestänikään ei riipputissit haittaa joten tuskinpa ikinä ryhdyn mihinkään toimenpiteisiin sen suhteen. mutta harkitsen hyvin vakavasti rintojen piennennysleikkaukseen hakeutumista jos rinnat eivät tästä itsestään pienene.

kiitos viestistäsi! totta jokainen sanasi ja noin minunkin tulisi ajatella. Kai se on tätä nuoruuden epävarmuutta ja huonoa itsetuntoa, kun ei ymmärrä nauttia oikeista asioista ja murehtii toisarvoisia. Mukavaa illanjatkoa sinulle. Minä lähden miehen viereen köllimään ja unohdan rinnat, ainakin täksi iltaa... :)

mulla oli ennen imetyksiä c-kuppi, molempia lapsia imettäessä e-kuppi ja nyt vuosi kuopuksen imetyksen loppumisen jälkeen b-c-kuppi. JA, painoni on ollut koko ajan sama!

ja jotenkin asiat asettuivat taas hetkeksi tärkeysjärjestykseen. Rumathan rintani ovat, mutta terveet (kai) ja niillä on lapseni hyvin ruokittu. Se on pääasia.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat