Seuraa 

Heipä hei!

En ole pitkään aikaan kirjoitellut täällä. Minulla raskaus edennyt mukavasti. Nyt menossa rv 24 ja esikoista odottelen. Vatsa on kovasti kasvanut viime aikoina. Nyt muutaman päivän ajan on kyljessä tunutnut omituista pistosta? Onko kellään muilla vastaavia kokemuksia? Mistähän pistos voi johtua?

Kiitos jo etukäteen vastauksista ja hyvää odotusta kaikille!

Kommentit (2)

Mullakin oli samalta muistuttavia pistoksia oikeassa kyljessä, silloin kun odotin ensimmäistä ja tällä hetkellä ainoaa lastani. Pistäminen tuntui aina jos oli istunut tai seissyt pitkään. Lepääminen auttoi. Mulle sanottiin silloin, että voi olla jotain hermostoperäistä kipua, kun maha kasvaa niin jossain joku hermo voi painaa niin että pistävä kipu tuntuu.

En halua masentaa, mutta mulla se vaiva jäi raskauden jälkeenkin...johtuen siis ilmeisesti siitä että hermo on jäänyt jotenkin " jumiin" , vaikka maha onkin pienentynyt.

Mulle tuli esikoista odottaessa kylkipistoksia noin rv 36. Kun kylkeä rupesi ihan kramppaamaan, vietin viikon osastolla. Ei löytynyt syytä, koska ei tutkittu mitenkään, seurattiin vain. Krampit lähti mutta pistokset jäi.

Toisessa raskaudessa tuli samoja noin rv 30. Olin uudessa neuvolassa ja sieltä laitettiin heti pissakokeisiin. Sieltä löytyi tulehdus. Mitään oireita ei ollut, vain nuo pistokset. Sain antibiootit ja vaiva katosi. Uuden lääkärin mukaan tuo on normaali oire pissatulehduksesta, oli nähnyt monta odottajaa samalla vaivalla ja löydöksellä.

Ilmeisesti oli ollut sama vaiva ekan lapsen kohdalla, mutta se on ollut lievä ja synnytyksen yhteydessä muuten saamani antibiootti oli sen vaivan parantanut.

Suosittelen pyytämään varulta lähetteen labraan bakteeriviljelyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat