Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En tarkoita Hesejä tai Mäkkäreitä vaan sellaisia kunnon hampurilaisia, joita oli ennen kuin pikaruokapaikat yleistyivät!

Kommentit (37)

Pysäkillä myös mielettömän hyvät safkat. :)

Jämsän Just oli kyllä olemassa ainakin vielä elokuussa kun siellä käytiin. Mä suosin kyllä enemmän Pysäkki-nimistä grilliä. Olen jo vuosia ollut heidän asiakkaansa.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta usein hyviä myös varsinaisissa ravintoloissa (ei hampurilais sellaisissa siis)

Ihan parhaat saa kun laittaa naudanpaistijauhelihasta, valkosipulista ja chilistä omat pihvit grillaten, ostaa sämpylät ja hamp. kastikkeen ja väliin sitten sipulia, tomaattia ja rapeaa salaattia tms. Varioida voi tietysti miten haluaa. Nam!

jämsässä oli sen niminen paikka kun hampurilaisravintola just. tekee ruoat sitä mukaan kun ne tilataan, ei seiso lämpölampun alla tuntikaupalla kuin mäcissä. ranskalaiset just ihanan rapeita tuoreina.

Vierailija:

Lainaus:

jämsässä oli sen niminen paikka kun hampurilaisravintola just. tekee ruoat sitä mukaan kun ne tilataan, ei seiso lämpölampun alla tuntikaupalla kuin mäcissä. ranskalaiset just ihanan rapeita tuoreina.

Jämsän Just oli kyllä olemassa ainakin vielä elokuussa kun siellä käytiin. Mä suosin kyllä enemmän Pysäkki-nimistä grilliä. Olen jo vuosia ollut heidän asiakkaansa.

täytyy sanoa, että parempia en ole saanut missään. Mielettömän hyviä! Nyt osaan kyllä kysyä ja vaatia kun grillillä joskus harvoin käyn. Tiedän hyvistä hamburilaisista kaiken!

sieltä saa kaikkea niin herkkua rilliruokaa että oi ei... on meinaan talsittu esim. bileiltojen päätteeksi pitempiäkin matkoja että sinne pääsee syömään... nams!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat