Vierailija

mies tekee pitkää päivää ja kaiken vapaa-aikansa käyttää televisioon ja rahapeleihin (hevoset ja jäkis). Oikein odotan iltaa että talo hiljenee ja pääsen tyhjentämään vinkkupulloa tai siidereitä(jotka sitten piilotan). Mies ei jaksa osoittaa minkään laista hellyyttä, ei edes jutella iltaisella, kun on kuulemma niin ressiä. Vapaa-aikaa meillä ei ole, enkä muista milloin mieheni olisi kysynyt mitä mulle kuuluu ja miten jaksan... Säälittävää(kö) vai alkkariksiko olen alkamassa muuttua?

Kommentit (8)

Etsi apua ja jätät pullot korkkaamatta, jos vielä voit asian itse päättää, eivätkä pullot päätä puolestasi.

Olet sentään elämäsi tärkein henkilö, avainhenkilö suorastaan. Miehesikin on pelkkä statisti sinun tarinassasi. Onko juoppous juuri sinun tarinasi sankarittaren kohtalo. Ehkä se sittenkin sopisi paremmin jonkun muun tarinan päähenkilöttärelle.

Tsemppiä uuteen vuoteen.

Vietä kanssani tipaton vuosi 2006, otetaan porukalla tyyli uus!

että tekis mieli juoda muutama siideri harva se ilta...

Vielä olen pystynyt pidättäytymään kuitenkin näissä perjntaissa.

Ymmärrän kuitnekin tilanteesi, etkä ole mielestäni säälittävä tms. jostain se lohtu yksinäisyyteen ja elämän rankkuuteen on ihmisen saatava.

Ehdottaisin kuitnekin että ottaist asian jollain tavalla puheeksi miehesi kanssa, ettei sinun tarvitse yksin painiskella yksinäisyytesi kanssa.

Herätä miehesi jollain tavalla jos ei muuten kuuntele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta kun itsekin nipotan sen kaljan juonnista. Ts. kuvio on tämä; kun se tulee töistä menee koneelle tekemään veikkauksen, sitten menee saunaan ja ottaa muutaman saunaoluen ja siinä sitten alkaakin jo väsyttää ja pilkkii sohvalla. Ei puhettakaan että sen kanssa voisi jutella. Olen jopa kirjoittanut kirjeitä, tuntuu vaan niin naiveilta kun ei jaksa niihinkään paneutua tai sanoo vaan mulle että mun täytyy ymmärtää! voi v! Niin kauan menee hyvin kun minä ymmärrän...

Erolla en viitsisi uhkailla, kun kai se tätä mukaa tulee kohta itsestään selväksi.

suomalaisia juntti miehiä teillä....oikee paskiaisia...hommatkaa espanjalainen tai muu vastaava ni saa sitä huomioo eikä vinettokaa maistu samaan tyyliin ku suomen paskiaisilla!!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat